Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється без ПДВ на очікувану вартість. Джерелом фінансування є кошти благодійного рахунку, що надійшли в якості безповоротної фінансової допомоги у вигляді Гранту (фінансової підтримки таких видів діяльності, як ремонт та/або облаштування кімнат відпочинку для медичних працівників згідно листа від 17.03.2025 року №UKR/MOU2025793). Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 118 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 593 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КНП "Чернігівська обласна дитяча лікарня" ЧОР |
| ЄДРПОУ: | 02006604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баннікова Олена Василівна |
| Телефон: | +380462678105 |
| E-mail: | chgodl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вулиця Пирогова, будинок 16 |
3 |
Доброго дня! Шановний Учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції були виявлені невідповідності, а саме: 1. На вимогу абзацу третього пункту 3.1. «Зміст та подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та статті 16 Закону (кваліфікаційні критерії) учасник підтвердив свою кваліфікацію, надавши інформацію згідно з Додатком 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), надавши копію договору за предметом закупівлі та копію відгуку на фірмовому бланку від Учасника, відповідно до наведеного договору на поставку товару за предметом закупівлі по ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них у кількості 1 шт. Відповідно до Додатку 1 Учасником ще повинна бути надана довідка згідно Додатку 1 з інформацією про договір. У складі вашої Тендерної пропозиції дана довідка відсутня. Будь-ласка, усуньте вищезазначені невідповідності в терміни, визначені законодавством у сфері публічних закупівель,
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.