Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Звягельського району, Житомирської області.Код ЄДРПОУ 04344386.Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.(зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.Поставка Товару здійснюється згідно заявки у строк, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 258 225 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 291,13 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04344386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Зоя Самчук |
| Телефон: | +414478476 |
| E-mail: | b.meriya1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 12701, Україна, Житомирська область,Звягельський р-н місто Баранівка, вул.Соборна будинок 20 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Іванов Володимир Олександрович»(Індентифікаційний Код 3728309790 ) (далі — Учасник) у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі: Похоронне приладдя та ритуальні товари (ДК 021:2015 – 39290000 -1 «Фурнітура різна») (індентифікатор закупівлі UA-P-2025-06-19-011950-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копію виконаного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору); 2) Учасник підписав тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1)пункт 5.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 Розділу III тендерної документації наступні документи: копію виконаного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору); копію документу(-ів)*, що підтверджує(-ють) приймання товару згідно аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції. * копія документу(-ів), що підтверджує(-ють) приймання товарів згідно аналогічного договору надається на весь обсяг поставлених товарів в межах аналогічного договору. Аналогічним договором є договір, предмет якого входить до відповідного класу відповідно до ДК 021:2015, згідно з яким визначено предмет цієї закупівлі. Класом ДК 021:2015 є система кодів, яка складається із чотирьох цифр, відмінних від нуля. Це відповідає найменуванню, що описує товари, які є предметом договору, що згруповані ДК 021:2015 XXXX0000-Y . Тобто, якщо предмет закупівлі згідно аналогічного договору відноситься до класу згідно ДК 021:2015 – 39290000 -1 «Фурнітура різна», то такий договір вважатиметься аналогічним. (Вимоги пункту 5 1.Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). 2) пункт 1.4. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації, Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 3.1. Додатку 4 до тендерної документації. Інформація для учасників фізичних осіб-підприємців: вважатиметься достатнім виконання вимог цієї тендерної документації накладення фізичною особою-підприємцем КЕП як фізичної особи. (Вимоги пункту 1.4 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей:2). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію виконаного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору); 2) Тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно 1.5. Розділу III цієї тендерної документації та пункту 3.1. Додатку 4 до тендерної документації;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.