Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 46 545 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 465,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05403286 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дарія Ванельчук |
| Телефон: | +380522358347 |
| E-mail: | dariyapostpost@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25022, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
5 |
Добрий день, Шановний учаснику, перевіряючи Вашу тендерну документацію виникла наступна невідповідність: відсутній гарантійний лист в якому учасник підтверджує, що запропонована продукція: є новою, не була у вжитку та не перебувала в експлуатації; є якісною та такою, що відповідає технічним характеристикам, визначеним у тендерній документації; відповідає вимогам чинного санітарного законодавства України, у тому числі щодо безпечності матеріалів, що контактують із харчовими продуктами; може використовуватись для господарчих потреб в закладах освіти без обмежень відповідно до нормативно-правових актів у сфері безпечності та якості харчових продуктів. Також просимо привести у відповідність документи "цінова пропозиція" та " інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики" зазначивши вірний предмет закупівлі. Просимо усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.