Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 10:48. Дата останніх змін - 20-06-2025, 00:00

Меблі шкільні на підготовку навчального процесу 2025-2026 р.р, за кодом ДК 021:2015- 39160000-1 «Шкільні меблі»

Меблі шкільні на підготовку навчального процесу 2025-2026 р.р, за кодом ДК 021:2015- 39160000-1 «Шкільні меблі»... Державна закупівля - UA-2025-06-17-003034-a Меблі шкільні на підготовку навчального процесу 2025-2026 р.р, за кодом ДК 021:2015- 39160000-1 «Шкільні меблі» від замовника Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-003034-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-003182-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 10:48
по 20-06-2025, 00:00

Характеристики зазначені у додатку № 3 до Договору

Причини скасування:
  • Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
87550
87 550 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37470086 Досьє YouControl
Контактна особа:Доценко Любов Сергіївна
Телефон:380444890248
E-mail:docenko2204@ukr.net
Місцезнаходження:
04119, Україна, Київська область,Київ, вулиця Зоологічна, будинок 6-А
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи учнівські

24
штука
Україна , м. Київ , відповідно до дислокації закладів освіти (Додаток № 2) ,
по 29-08-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендРОЗКОМАктивна17-06-2025, 10:47
Матеріал стільниціЛДСПАктивна17-06-2025, 10:47
Матеріал каркасуметалАктивна17-06-2025, 10:47
Ступені регулювання висотигрупи 3-6 (580-760мм)Активна17-06-2025, 10:47
Матеріал кромкиПВХАктивна17-06-2025, 10:47
Регульована висотаТак, НіАктивна17-06-2025, 10:47
Кількість посадочних місцьвід 1 до 1одиницяАктивна17-06-2025, 10:47
Заглушки для захисту підлогиТак, НіАктивна17-06-2025, 10:47
Гачки для портфелівТак, НіАктивна17-06-2025, 10:47
Наявність полиці під стільницеюТак, НіАктивна17-06-2025, 10:47
Товщина стільницівід 16 до 16міліметрАктивна17-06-2025, 10:47
Висота столу у верхньому положеннівід 760 до 760міліметрАктивна17-06-2025, 10:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 10:48:50
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 10:48:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських дня після отримання Товару з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ