Закупівлю оголошено - 16-06-2025, 15:45. Дата останніх змін - 10-07-2025, 15:47

Ванна мийна 1 – секційна, Ванна мийна 2 – секційна, Ванна мийна 3 – секційна, Форми для випікання хліба, Стелаж кухонний виробничий на 3 полиці, Стелаж кухонний для сушіння посуду (2 полиці під тарілки, 2 полиці під чашки), Стіл виробничий з полкою н/ст., Стіл виробничий кухонний для збору відходів

Ванна мийна 1 – секційна, Ванна мийна 2 – секційна, Ванна мийна 3 – секційна, Форми для випікання хліба, Стелаж кухонний виробничий на 3 полиці, Стела... Державна закупівля - UA-2025-06-16-010325-a Ванна мийна 1 – секційна, Ванна мийна 2 – секційна, Ванна мийна 3 – секційна, Форми для випікання хліба, Стелаж кухонний виробничий на 3 полиці, Стелаж кухонний для сушіння посуду (2 полиці під тарілки, 2 полиці під чашки), Стіл виробничий з полкою н/ст., Стіл виробничий кухонний для збору відходів від замовника УПРАВЛІННЯ ОПЕРАТИВНО-ТАКТИЧНОГО З'ЄДНАННЯ - 1 КОРПУСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ "АЗОВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 4110) від 6/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-16-010325-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-06-2025, 15:45
по 20-06-2025, 06:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-06-2025, 08:00
по 25-06-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
156000
156 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:780 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:УПРАВЛІННЯ ОПЕРАТИВНО-ТАКТИЧНОГО З'ЄДНАННЯ - 1 КОРПУСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ "АЗОВ" (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 4110)
ЄДРПОУ:14323646 Досьє YouControl
Контактна особа:Валентин Ткаченко
Телефон:+380666128684
E-mail:mu4110ngu@i.ua
Місцезнаходження:
Україна
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Ванна мийна 1 – секційна, Ванн ...
156 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ванна мийна 1 – секційна

3
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ванна мийна 2 – секційна

3
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ванна мийна 3 – секційна

1
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Форми для випікання хліба

50
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж кухонний виробничий на 3 полиці

5
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж кухонний для сушіння посуду (2 полиці під тарілки, 2 полиці під чашки)

4
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з полкою н/ст.

6
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий кухонний для збору відходів

3
штука
Україна
по 20-12-2025
39310000-8
Обладнання для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-06-2025 по 03-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Самбірський район, село Никловичі, ВУЛИЦЯ ПІДЛІСНА, будинок 10, 81430, Володимир Попик
Остаточна пропозиція:
152 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-06-2025, 15:45

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-25, 14:28:49
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно вимог п.7 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 7. Лист-погодження Учасника з умовами проєкту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено жодного відповідного документу. Згідно вимог п.10 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 10. Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Примітка: *У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено жодного відповідного документу. Згідно вимог п.13 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 13. Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не завантажено жодного відповідного документу. Згідно вимог п.6 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалось: 6. Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння, з вказаними технічними, якісними та кількісними характеристиками відповідно до таблиці 1, окремим документом на фірмовому бланку Учасника.. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції завантажено документ з назвою (Порівняльна таблиця_.pdf) при перегляді якого виявлена помилка, а саме: повторення розмірів пропонованого товару за позицією № 6 Стелаж кухонний для сушіння посуду (2 полиці тарілка + 2 полиці стакани), що не дає змоги Замовнику перевірити його відповідність до встановлених вимог, при цьому всі наступні технічні та якісні характеристики запропонованого товару відповідають предмету закупівлі. Крім цього, згідно інших завантажених документів, вбачається відповідність запропонованого товару Учасника до встановлених вимог Замовника та згоду Учасника з технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі які визначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Учаснику необхідно, для повного підтвердження відповідності запропонованого товару надати документ згідно встановлених вимог п. 6 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, вищевказані документи.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-25, 14:28:49
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-16-010325-a-c1
Номер договору:
13
Дата підписання договору:
09-07-2025, 17:00
Строк дії договору:
з 09-07-2025 по 31-12-2025
152 000 UAH
Ціна договору
152 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
152 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-06-2025, 18:37:08
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:46:35
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:45:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:45:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:45:32
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-06-2025, 15:45:32
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ