Закупівлю оголошено - 13-06-2025, 11:58. Дата останніх змін - 05-08-2025, 16:31

Посуд Luminarc ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування».

Посуд Luminarc ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». ... Державна закупівля - UA-2025-06-13-005195-a Посуд Luminarc ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». від замовника Військова частина 3115 Національної гвардії України від 6/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-13-005195-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 11:58
по 19-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-06-2025, 18:00
по 01-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 01-07-2025, 15:43
по 01-07-2025, 16:36

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
114000
114 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:570 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3115 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:44849762 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Рижак
Телефон:+380635130336
E-mail:katyaruzhak2@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Посуд Luminarc
114 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-07-2025, 15:43
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кухоль (290 мл) Luminarc

500
штука
Україна
по 10-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка глибока (діаметр 200мм) Luminarc

500
штука
Україна
по 10-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка мілка (діаметр 240 мм) Luminarc

500
штука
Україна
по 10-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка мілка для холодних закусок (діаметр 190мм) Luminarc

500
штука
Україна
по 10-12-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-07-2025 по 17-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харківський р-н, місто Люботин, вул.Західна, будинок 12, 62433, Олександр Губка
Остаточна пропозиція:
68 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
83 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-07-2025, 08:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-13-005195-a-a1
Номер договору:
75ПС
Дата підписання договору:
04-08-2025, 15:18
Строк дії договору:
з 04-08-2025 по 31-12-2025
68 500 UAH
Ціна договору
68 500 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-07-2025 по 09-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Білгород-Дністровський, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 13-А, квартира 11, 67700, Кашульська Ольга
Остаточна пропозиція:
68 490 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 725 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-07-25, 15:05:46
24

«Підчас розгляду пропозиції Учасника були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до частини 1, пункту 14.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товару Посуд Luminarc, код ДК 021:2015:39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (далі – Оголошення) Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи: 1) завірену учасником копію витягу (дата витягу не більше 20 днів до дня подання пропозиції Учасником) та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, (допускається надання роздрукованих витягу або виписки із ЄДР, отриманих Учасником в електронній формі); Учасником у складі його пропозиції не було надано витягу (дата витягу не більше 20 днів до дня подання пропозиції Учасником) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 2. Відповідно до частини 9, пункту 14.6 Оголошення, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) або гарантійний лист від Учасника у довільній формі про відсутність заборгованостей зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів); Учасником у складі його пропозиції було надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 12.05.2025 №4527/АП/15-32-07-20Е, яка дійсна до 21.05.2025, тобто на момент подання у складі пропозиції Учасника вказаний документ втратив чинність. Таким чином, Учаснику необхідно надати належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) або гарантійний лист від Учасника у довільній формі про відсутність заборгованостей зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів). 3. Відповідно до частини 15, пункту 14.6 Оголошення, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: Копії сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. Вищезазначені документи Учасником надано не було. 4. Відповідно до частини 17, пункту 14.6 Оголошення, Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції: На підтвердження спроможності учасника здійснити поставку запропонованого товару, потрібно надати скановану копію оригіналу листа виробника чи авторизаційного листа (представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора), яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну поставки та гарантійного обслуговування. Вищезазначені документи Учасником надано не було.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-07-25, 15:05:46

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
68 490 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 725 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 23:06:16
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
68 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
83 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 21:47:50
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
70 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
86 285 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-06-2025, 18:45:45
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП БЄЛОВА ГАННА МАКСИМІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
86 960 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
112 490 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 17:06:01
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ІРИНА АДАМІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
89 600 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
89 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 22:49:33
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
92 160 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
92 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-06-2025, 12:02:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Яремко Юрій Михайлович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
114 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
114 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 18:12:31
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-06-2025, 11:58:42
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 09:48:18
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 11:58:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:18-06-2025, 09:47:36
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 11:58:04
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ