Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 704 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 20015794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Міненко Наталя |
| Телефон: | +380442021700 |
| E-mail: | minenko@dec.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ, вул. Антона Цедіка, буд 14 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник не надав інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки з таблицею за формою нижче: № Найменування замовника за договором, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору, номер та дата 1.2. В порушення вимог підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник не надав копію аналогічного договору (договорів) про закупівлю з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору у повному обсязі з додатками до договору (договорів). 1.3. В порушення вимог підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник не надав копію видаткової накладної (накладних) як підтвердження про виконання учасником аналогічного договору (договорів) в повному обсязі. *Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі ролети та жалюзі, код ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю. 1.4. В порушення вимог пункту 6 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник, як учасник-юридична особа, не надав копію або оригінал наказу про призначення керівника, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 3.1. пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації: «3.1. Інформація про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки з таблицею за формою нижче: № Найменування замовника за договором, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору, номер та дата 2.2. Підпункт 3.2. пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації: «копія аналогічного договору (договорів) про закупівлю з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору у повному обсязі з додатками до договору (договорів)». 2.3. Підпункт 3.3. пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації: «копія видаткової накладної (накладних) як підтвердження про виконання учасником аналогічного договору (договорів) в повному обсязі. *Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі ролети та жалюзі, код ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю». 2.4. Пункт 6 Додатку 8 до Тендерної документації (Витяг): «копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника –, наказ про призначення керівника». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п. 1.1. надати інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки з таблицею за формою нижче: № Найменування замовника за договором, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору, номер та дата 3.2. Щодо п. 1.2. надати копію аналогічного договору (договорів) про закупівлю з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору у повному обсязі з додатками до договору (договорів). 3.3. Щодо п. 1.3. надати копію видаткової накладної (накладних) як підтвердження про виконання учасником аналогічного договору (договорів) в повному обсязі. *Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі ролети та жалюзі, код ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю. 3.4. Щодо п. 1.4. надати копію або оригінал наказу про призначення керівника, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник не надав інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки з таблицею за формою нижче: № Найменування замовника за договором, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору, номер та дата 1.2. В порушення вимог підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник не надав копію аналогічного договору (договорів) про закупівлю з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору у повному обсязі з додатками до договору (договорів); 1.3. В порушення вимог підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник не надав копію видаткової накладної (накладних) як підтвердження про виконання учасником аналогічного договору (договорів) в повному обсязі. *Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі ролети та жалюзі, код ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю. 1.4. В порушення вимог пункту 2 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник не надав листа, що підтверджує гарантійний строк на Товар, що вимагається Замовником - 18 місяців. Лист повинен бути дійсний в період подачі пропозицій, мати вихідний номер та дату із зазначенням номеру закупівлі. 1.5. В порушення вимог пункту 3 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник не надав підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта, де документально зафіксовано, засвідчено особисте відвідування та огляд Учасником місця постачання та монтажу Товару, здійснення всіх необхідних замірів жалюзі, оцінювання можливості поставки товару та надання послуг з демонтажу наявних жалюзі, монтажу Товару, їх види та обсяги. 1.6. В порушення вимог Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник не надав довідку у довільній формі, де Учасник повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля, а саме: - не порушувати екологічні права і законні інтереси Замовника; - поставляти товар, який відповідає всім вимогам якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання; - дотримуватись норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України під час постачання товару, що є предметом закупівлі. 1.7. В порушення вимог пункту 6 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав довідку у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16), засвідчені учасником. При наявності обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 1.8. В порушення вимог пункту 8 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися); 1.9. В порушення вимог пункту 9 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав довідку/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним. 1.10. В порушення вимог пункту 12 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 3.1. пункт 3. Додатку 2 до Тендерної документації: «Інформація про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки з таблицею за формою нижче: № Найменування замовника за договором, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору, номер та дата 2.2. Підпункт 3.2. пункт 3. Додатку 2 до Тендерної документації: «копія аналогічного договору (договорів) про закупівлю з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору у повному обсязі з додатками до договору (договорів)». 2.3. Підпункт 3.2. пункт 3. Додатку 2 до Тендерної документації: «копія видаткової накладної (накладних) як підтвердження про виконання учасником аналогічного договору (договорів) в повному обсязі. *Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі ролети та жалюзі, код ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю». 2.4. Пункт 2 Додатку 4 до Тендерної документації (Витяг): «лист, що підтверджує гарантійний строк на Товар, що вимагається Замовником - 18 місяців. Лист повинен бути дійсний в період подачі пропозицій, мати вихідний номер та дату із зазначенням номеру закупівлі». 2.5. Пункт 3 Додатку 4 до Тендерної документації: «Учаснику необхідно, особисто відвідати та оглянути місце постачання та монтажу Товару, здійснити всі необхідні заміри жалюзі, оцінити можливості поставки товару та надання послуг з демонтажу наявних жалюзі, монтажу Товару, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого Учасники закупівлі надають у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта». 2.6. Додаток 4 до Тендерної документації: «Учасник повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля (про що у складі пропозиції Учасником надається довідка у довільній формі), а саме: - не порушувати екологічні права і законні інтереси Замовника; - поставляти товар, який відповідає всім вимогам якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання; - дотримуватись норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України під час постачання товару, що є предметом закупівлі». 2.7. Пункт 6 Додатку 8 до Тендерної документації (Витяг): «довідка у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16), засвідчені учасником. При наявності обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції». 2.8. Пункт 8 Додатку 8 до Тендерної документації: «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». 2.9. Пункт 9 Додатку 8 до Тендерної документації: «довідку/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним». 2.10. Пункт 12 Додатку 8 до Тендерної документації: «гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо п. 1.1. надати інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки з таблицею за формою нижче: № Найменування замовника за договором, код ЄДРПОУ Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору, номер та дата 3.2. Щодо п. 1.2. надати копію аналогічного договору (договорів) про закупівлю з зазначенням контрагента, контактної інформації, предмету договору у повному обсязі з додатками до договору (договорів). 3.3. Щодо п. 1.3. надати копію видаткової накладної (накладних) як підтвердження про виконання учасником аналогічного договору (договорів) в повному обсязі. *Під аналогічним договором про закупівлю слід розуміти виконаний договір щодо закупівлі ролети та жалюзі, код ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю. 3.4. Щодо п. 1.4. надати листа, що підтверджує гарантійний строк на Товар, що вимагається Замовником - 18 місяців. Лист повинен бути дійсний в період подачі пропозицій, мати вихідний номер та дату із зазначенням номеру закупівлі. 3.5. Щодо п. 1.5. надати підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта, де документально зафіксовано, засвідчено особисте відвідування та огляд Учасником місця постачання та монтажу Товару, здійснення всіх необхідних замірів жалюзі, оцінювання можливості поставки товару та надання послуг з демонтажу наявних жалюзі, монтажу Товару, їх види та обсяги. 3.6. Щодо п. 1.6. надати довідку у довільній формі, де Учасник повинен передбачити застосування заходів із захисту довкілля, а саме: - не порушувати екологічні права і законні інтереси Замовника; - поставляти товар, який відповідає всім вимогам якості та екологічної безпеки, що в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання; - дотримуватись норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України під час постачання товару, що є предметом закупівлі. 3.7. Щодо п. 1.7. надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції, копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копію паспорту (сторінки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10-16), що засвідчені учасником. При наявності обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції». 3.8. Щодо п. 1.8. надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися)». 3.9. Щодо п. 1.9. надати довідку/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним». 3.10. Щодо п. 1.10. надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.