Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 125 610 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 628,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна стоматологічна поліклініка" |
| ЄДРПОУ: | 01982850 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Колеснікова |
| Телефон: | +380502264952 |
| E-mail: | lutsk.stomat@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,м. Луцьк, просп. Волі, буд. 39 |
0 |
Згідно до вимог Додатку 2 " Форма. Тендерна пропозиція" до документації конкурсних тогів, зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник ФОП Углик Денис Анатолійович у складі своєї пропозиції, надав документ "Цінову пропозицію" форма якої не відповідає вимогам Додатку 2 На підставі п.43 «Особливостей Здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженим постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення виявлених невідповідностей просимо Учасника ФОП Углик Денис Анатолійович, надати документ "Тендерна прпозиція", який буде відповідати вимогам Додатку 2 до документації конкурсних торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.