Поставка товару здійснюється транспортом Продавця до кімнати зберігання за адресою: м. Запоріжжя, вул. Поштова, 39, за рахунок Продавця. Строк поставки товару: не пізніше 30.06.2025 року. У разі виявлення неякісного (некомплектного) товару або такого, що не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Покупця. Товар повинен бути поставлений в упаковках, які не повинні мати пошкоджень. Транспортування повинно виключати можливість ушкодження або знищення товару до моменту його отримання Покупцем. Якщо товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає стандартам, технічним умовам, іншій документації або умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити дефектний товар протягом 20-ти робочих днів з дня встановлення браку, за наявності Акту, підтверджуючого брак. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Продавець. Гарантійний термін придатності згідно гарантійних зобов’язань виробника товару.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 508,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 38563265 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.smp.zp.ua |
| Контактна особа: | Каріна Ткаченко |
| Телефон: | +380612246921 |
| E-mail: | byxsmd@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69057, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.