Закупівлю оголошено - 06-06-2025, 11:50. Дата останніх змін - 19-08-2025, 11:20

код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний

код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний... Державна закупівля - UA-2025-06-06-004765-a код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний від замовника РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 6/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-06-004765-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-06-004632-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-06-2025, 11:50
по 17-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-06-2025, 11:50
по 20-06-2025, 20:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-06-2025, 13:22
по 23-06-2025, 13:45

Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00

Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 660 шт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – м. Дніпро, на адресу, яка буде вказана в рознарядці. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
412500
412 500 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 062,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081237 Досьє YouControl
Контактна особа:Олійник Оксана Сергіївна
Телефон:380567933546
E-mail:o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Місцезнаходження:
49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код за ДК 021:2015 – ДК 021:20 ...
412 500 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-06-2025, 13:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний

660
штука
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
39110000-6
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "АРМАТО"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-07-2025 по 06-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Хмельницького Богдана, будинок 16, 61001, Инна Блинова
Остаточна пропозиція:
408 005,40 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
412 071 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-08-2025, 14:15
Період подачі оскарження:
по 11-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-25, 15:10:15
24

Вимога про усунення невідповідностей № 24 від 31.07.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ «АРМАТО», ЄДРПОУ 41799955 з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: 1. На вимогу п. 1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно форми, наведеної в Таблиці 1. – надано: «Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно форми, наведеної в Таблиці 1, але в пропозиції учасника не зазначено конкретні розміри деяких параметрів виробу, а саме «основа сидіння та спинки». 2. На вимогу п. 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. – надано: «Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, але в графі 10 учасником не зазначено документи, що підтверджують якість та відповідність товару. 3. На вимогу п. 6.4 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів, або- нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: - договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. не надано: «…документи або лист-роз’яснення в довільній формі…». 5. На вимогу Тендерної документації не надано проєкт договору або лист-згоду з проєктом договору, Додаток 5. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: №28151946, UA-2025-06-06-004765-a, на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний, а саме: - Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно форми, наведеної в Таблиці 1, з зазначенням всіх конкретних параметрів виробу; - Цінову пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, з заповненням всіх необхідних граф; - Документи або листи-роз’яснення в довільній формі згідно вимог п. 6.4 Додатку 2 Тендерної документації; - Проєкт договору або лист-згоду з проєктом договору, Додаток 5. Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-25, 15:10:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-06-004765-a-b2
Номер договору:
ПР/НАС-25430/НЮ
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
489 606,48 UAH
Ціна договору
408 005,40 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-07-2025 по 06-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н село Вороньків , ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 153, 08352, Олена Корут
Остаточна пропозиція:
407 900 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
410 850 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-08-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-06-2025 по 01-07-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бориспільський р-н село Вороньків , ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 153, 08352, Олена Корут
Остаточна пропозиція:
407 900 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
410 850 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-06-2025, 15:10
Період подачі оскарження:
по 06-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 26-06-25, 11:03:44
24

Вимога про усунення невідповідностей № 21 від 26.06.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ «Примтекс Плюс», ЄДРПОУ 30349501 з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, передбачених Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: 1. На вимогу п. 1 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно форми, наведеної в Таблиці 1. – надано: «Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно форми, наведеної в Таблиці 1, але в пропозиції учасника не зазначено конкретні розміри деяких параметрів виробу, а саме «матеріал каркаса» та «основа сидіння та спинки». 2. На вимогу п. 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. – надано: «Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, в назві предмета закупівлі окрім стільців офісних зазначено крісла поворотні, які не закуповуються та в графі 7 учасником не зазначено конкретні розміри деяких параметрів виробу, а саме «матеріал каркаса» та «основа сидіння та спинки». 3. На вимогу п. 6.3 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: - військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або- витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. не надано: «…документи або лист-роз’яснення в довільній формі…». 4. На вимогу п. 6.4 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося надати: У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів, або- нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: - договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. не надано: «…документи або лист-роз’яснення в довільній формі…». 5. На вимогу Тендерної документації не надано проєкт договору або лист-згоду з проєктом договору, Додаток 5. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення пропонуємо надати інформацію щодо закупівлі: №28151946, UA-2025-06-06-004765-a, на закупівлю: Код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний, а саме: - Порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно форми, наведеної в Таблиці 1, з зазначенням всіх конкретних параметрів виробу; - Цінову пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, з зазначенням всіх конкретних параметрів виробу; - Документи або листи-роз’яснення в довільній формі згідно вимог пп. 6.3, 6.4 Додатку 2 Тендерної документації; - Проєкт договору або лист-згоду з проєктом договору, Додаток 5 Уповноважена особа Оксана ОЛІЙНИК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27-06-25, 11:03:44

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
407 900 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
410 850 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-06-2025, 12:51:20
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
Доказ:
Документ
Цінова пропозиція.pdf.p7s, Тендерні пропозиції вважаються дійсними 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерних пропозицій може бути продовжений у порядку визначеному пунктом 31 Особливостей.
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Доказ:
Документ
Довідка про аналогічні договори.pdf, На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Доказ:
Документ
Лист-відгук Аклас.Юа.pdf, На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Доказ:
Документ
Скан.договір+специфікації+ВН Аклас 2025.pdf, На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АРМАТО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
408 005,40 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
412 071 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-06-2025, 23:18:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
Доказ:
Документ
07 довідка про гарантійний строк дії тенд_пропозиції.pdf.p7s, Тендерні пропозиції вважаються дійсними 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерних пропозицій може бути продовжений у порядку визначеному пунктом 31 Особливостей.
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Доказ:
Документ
аналогічний договір 2.pdf.p7s, На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 11:50:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 11:50:37
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-06-2025, 11:50:37

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Тендерні пропозиції вважаються дійсними 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерних пропозицій може бути продовжений у порядку визначеному пунктом 31 Особливостей.
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код за ДК 021:2015 – ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 Стільці) Стілець офісний
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-06-2025, 11:50:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки Код ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ( Стілець офісний) . У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ