Закупівлю оголошено - 05-06-2025, 17:37. Дата останніх змін - 06-06-2025, 11:21

Придбання шкільних меблів (учнівські столи та стільці) для Шосткинської гімназії, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти” (пілотний заклад базової освіти)

Придбання шкільних меблів (учнівські столи та стільці) для Шосткинської гімназії, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за т... Державна закупівля - UA-2025-06-05-013264-a Придбання шкільних меблів (учнівські столи та стільці) для Шосткинської гімназії, яка реалізує інноваційний освітній проект всеукраїнського рівня за темою “Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту від замовника Управління освіти Шосткинської міської ради від 6/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-05-013264-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-05-012391-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-06-2025, 17:37
по 12-06-2025, 17:34

до 15 жовтня 2025 року

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
68250
68 250 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Управління освіти Шосткинської міської ради
ЄДРПОУ:22978663 Досьє YouControl
Контактна особа:Бортяш Олена Володимирівна
Телефон:+380544971837
E-mail:shostka-osvita@ukr.net
Місцезнаходження:
41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Донор закупівлі
Найменування:Ukraine facility
Місцезнаходження:1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Сайт:https://european-union.europa.eu
Найменування:Ukraine facility
Код за XM-DAC:55000
Контактна особа:Рада Європейського Союзу
Контактний e-mail:press.centre@consilium.europa.eu
Факс:+3222816111
Телефон:+3222816111
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Невірно опубліковано специфікацію до закупівлі (помилково не додано в специфікацію придбання учнівських стільців в кількості 30 штук) .

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

06-06-2025, 11:19

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи учнівські

30
штука
41100 , Україна , Сумська область , Шостка , вул. Інститутська,4 (Гімназія) ,
по 15-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендАЛМАНТАктивна05-06-2025, 17:29
Матеріал стільниціЛДСПАктивна05-06-2025, 17:29
Матеріал каркасуметалАктивна05-06-2025, 17:29
Ступені регулювання висотигрупи 4-6 (640-760мм)Активна05-06-2025, 17:29
Матеріал кромкиПВХАктивна05-06-2025, 17:29
Кількість посадочних місць1одиницяАктивна05-06-2025, 17:29
Наявність полиці під стільницеюТакАктивна05-06-2025, 17:29
Регульована висотаТакАктивна05-06-2025, 17:29
Висота столу у верхньому положенні760міліметрАктивна05-06-2025, 17:29
Заглушки для захисту підлогиТакАктивна05-06-2025, 17:29
Гачки для портфелівТакАктивна05-06-2025, 17:29
Наявність дошки-екрануТакАктивна05-06-2025, 17:29
Товщина стільниці18міліметрАктивна05-06-2025, 17:29
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці учнівські

30
штука
41100 , Україна , Сумська область , Шостка , вул. Інститутська,4 (Гімназія) ,
по 15-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендАНШАР ГРУПАктивна05-06-2025, 17:29
Матеріал сидіння та спинкифанераАктивна05-06-2025, 17:29
Форма сидіння та спинкигнутаАктивна05-06-2025, 17:29
Матеріал покриття сидіння та спинкипластик HPLАктивна05-06-2025, 17:29
Матеріал каркасуметалАктивна05-06-2025, 17:29
Ступені регулювання висоти сидіннягрупи 4-6 (380-460мм)Активна05-06-2025, 17:29
Форма труби каркасуквадратнаАктивна05-06-2025, 17:29
Тип ніжок стільцяТ-подібнийАктивна05-06-2025, 17:29
Регульована висота сидінняТакАктивна05-06-2025, 17:29
Кути спинок та сидінь закругленоТакАктивна05-06-2025, 17:29
Заглушки для захисту підлогиТакАктивна05-06-2025, 17:29
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 17:37:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-06-2025, 17:33:27
        Проект договору
        публічний Видалено05-06-2025, 17:29:14
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично отриманий належної якості Товар на умовах, зазначених у специфікації (Додаток 1 до Договору), шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 10 (десяти) робочих (банківських) днів, після наданих Постачальником актів приймання-передачі Товару або видаткових накладних.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-06-2025, 17:29:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          Інформація про країну реєстрації Постачальника , Документ, який підтверджує країну реєстрації Постачальника
          Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-06-2025, 17:29:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          Інформація про походження товару (товарів) з прийнятних країн , Інформація в довільній формі, в якій Постачальник зазначає відповідність походження Товару (товарів) з прийнятних країн, або сертифікат про країну походження товару, виданий уповноваженим органом, або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару
          Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
          Статус: Архівована
          Дата створення: 05-06-2025, 17:29:13
          Дата архівування:
          Способи підтвердження:
          Документ
          вимога до субпідрядника/співвиконавця при закупівлі товару не вимагається , документ не вимагається
          Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-06-2025, 17:29:13
          Способи підтвердження:
          Документ
          Інформація про те, що Постачальник або його кінцевий бенефіціарний власник є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу. , Інформація в довільній формі, що має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією; або документ у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного власника не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу;
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ