Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 143 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 715 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Березнівська центральна міська лікарня" Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області |
| ЄДРПОУ: | 01999810 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лимар Ірина Юріївна |
| Телефон: | 380968469897 |
| E-mail: | berezne_crl@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 34600, Україна, Рівненська область,Березне, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 19 |
8 |
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Гейко Оксана Іванівна (далі — Учасник) встановлено такі невідповідності в інформації та/або документах: п.п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник у своїй пропозиції повинен надати: «Довідка в довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (один, або більше). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації вважаються договори за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник має надати (один або більше), який зазначено в довідці: - копію кожного договору в повному обсязі - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору, що надається учасником (накладна, акт тощо) та/або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору» У пропозиції Учасника відсутній аналогічний договір за ДК 021:2015 39510000-0 Вироби домашнього текстилю, Учасник у своїй пропозиції надає довідку про виконання договорів та договір №240 від 16.04.2024 за ДК 021:2015 - 39515000-5 Тканинні жалюзі.» Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) документи у відповідності до вимог пп.1.1. Додатку 1 Тендерної документації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.