Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02141578 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://uompmr.wixsite.com/uompmr |
| Контактна особа: | Михайло Ткач |
| Телефон: | +380433762627, +380433762965 |
| E-mail: | zakupivli.osvita.mp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 24000, Україна, Вінницька область,м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 23 |
1 |
1. перелік виявлених невідповідностей: "Під час надання послуг повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, які вживає Учасник при здійсненні господарської діяльності (надати гарантійний лист)". 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2. Інші умови Додаток 1 до Тендерної документації; 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист про вжиття заходів захисту довкілля.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.