Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гудзь Ліна |
| Телефон: | 380989285923 |
| E-mail: | linahudz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
11 |
1)Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: -відповідно до розділу 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей п.1 п.п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною нижче формою. Аналогічним є договір, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю чи частково) або за кодом ДК 021:2015. Аналіз пропозиції учасника дає можливість встановити, що подана довідка не містить адреси, контактних телефонів особи контрагента, відповідального за виконання умов договору та Інформації про виконання договору 2)перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів за формою 1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.