Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 176 039 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 880,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент адміністративних послуг Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573508 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Марія Олександрівна |
| Телефон: | 380997853017 |
| E-mail: | m.koval@zp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69005, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, бульв. Центральний, 27 |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Пунктом 16 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання гарантійного листа у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не було надано зазначений гарантійний лист. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника на погодження учасника з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником була надана відповідна довідка без додержання вимог таблиці 1 Додатку 2. 2.Пунктом 7 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання підтвердження наявності обладнання, а саме: документи щодо підтвердження права власності або договір оренди обладнання та документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання. Учасником не надано жодних документів. 3.Пунктом 8 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази та у разі зазначення орендованої матеріально-технічної бази надати договори оренди з актами приймання-передачі. Учасник на виконання даної вимоги зазначив у довідці інформацію лише про наявність цеху збирання наружних ролет з матеріалів партнерів-виробників без зазначення адреси та підтверджуючих документів та повідомив про наявність представництв в містах України. 4.Пунктом 11 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки у довільній формі в якій зазначено, що учасник процедури закупівлі, виконав/виконує свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником та відсутності його дострокового розірвання (з підстав невиконання учасником такого договору), і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або довідки у довільній формі в якій зазначено, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має раніше укладених договорів про закупівлю з замовником. Учасником вищезазначених документів надано не було. 5.Пунктом 12 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки у довільній формі щодо відсутності надання Учасником недостовірної інформації під час участі у торгах, та відсутні будь-які кримінальні провадження, господарські спори, вироки суду стосовно надання недостовірної інформації учасником під час участі у торгах або неналежного виконання учасником договору за результатами проведеної закупівлі. Учасником вищезазначеного документа надано не було. 6.Пунктом 15 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога надання анкети учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). Учасником була надана анкета без додержання вимог таблиці 2 Додатку 2. 7.Пунктами 19, 20 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником у свої тендерній пропозиції вищезазначені документи надано не було. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)Довідку про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2; 2)Документи щодо підтвердження права власності або договір (и) оренди обладнання та документи, що підтверджують право власності орендодавця на зазначене обладнання; 3)Довідку з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази та у разі зазначення орендованої матеріально-технічної бази надати договори оренди з актами приймання-передачі; 4)Довідку у довільній формі в якій зазначено, що учасник процедури закупівлі, виконав/виконує свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником та відсутні факти його дострокового розірвання (з підстав невиконання учасником такого договору), і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або довідку у довільній формі в якій зазначено, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має раніше укладених договорів про закупівлю з замовником; 5)Довідку у довільній формі щодо відсутності надання Учасником недостовірної інформації під час участі у торгах, та відсутності будь-яких кримінальних проваджень, господарських спорів, вироків суду стосовно надання недостовірної інформації учасником під час участі у торгах або неналежного виконання учасником договору за результатами проведеної закупівлі; 6)Анкету учасника (відповідно до Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації); 7)Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.Пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником була надана відповідна довідка із зазначенням у ній техніки, яка буде залучена при виконанні умов договору, а саме: машини для лиття пластмас під тиском - 3 (три) одиниці; чілер з водяним охолодженням - 1 (одна) одиниця. Але на підтвердження права власності/користування зазначеної техніки Учасником було надано видаткову накладну №3784 від 24.01.2022 із зазначенням лише однієї одиниці машини для лиття пластмас під тиском. На 2 (дві) одиниці машини для лиття пластмас під тиском та на чілер з водяним охолодженням - документів на підтвердження права власності/користування не було надано. Натомість, Учасником було надано видаткову накладну №6029 від 17.10.2022 на підтвердження права власності на шнек для термопластавтомата, який не був зазначений в довідці, тому Замовником такий документ не приймається до уваги. 2.Пунктом 8 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання довідки з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази та у разі зазначення орендованої матеріально-технічної бази надати договори оренди з актами приймання-передачі. Учасник на виконання даної вимоги зазначив у довідці інформацію про наявність орендованої матеріально-технічної бази, а саме: виробничі складські приміщення за адресою: 69093, м. Запоріжжя, вул. Звенигородська, 9 та торгівельна площа за адресою: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 27. На підвердження оренди на ці приміщення Учасником було надано договір оренди №01 від 31.12.2024 з ТОВ “Січ-98” на оренду приміщення за адресою: м. Запоріжжя, вул. Звенигородська, 9, строк дії якого закінчився 31.12.2024. Тобто, на момент подання тендерної пропозиції в учасника не було підтвердження щодо наявної матеріально-технічної бази. Договір оренди на приміщення за адресою: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, 27 надано не було. 3.Пунктом 10 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання документів що підтверджують повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами торгів (протокол засновників/рішення власника (або виписка з протоколу/рішення) та наказ про призначення. Учасником, на виконання даної вимоги, було надано лише рішення учасника (засновника) ТОВ “ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА” про призначення директора Товариства з 27.05.2022. Наказ про призначення не було надано. 4.Пунктами 19, 20 Додатку 6 до тендерної документації Замовником визначена вимога щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Учасником у свої тендерній пропозиції вищезазначені документи надано не було. 5.Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою та протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надав обґрунтування щодо аномально низької ціни. Проте, відповідно до Особливостей, Учасник повинен надати обгрунтування саме щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Натомість, Учасник зазначив лише інформацію про навність власних матеріалів, обладнання, кваліфікованих кадрів та можливі знижки. Проаналізувавши аналогічні закупівлі на Prozorro та промоніторивши відкриті джерела інформації, Замовником було виявлено що середньозважена ціна за 1 м2 жалюзі складає приблизно 700 грн. Вартість же за 1 м2 жалюзі в Учасника складає 390 грн, з монтажем. Враховуючи це, Замовник не може бути впевненим у якості товару, який буде доставлений Учасником, що може призвести до швидкого псування товару та до розтрати та неефективного використання бюджетних коштів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1)Підтвердження права власності на 2 (дві) одиниці машини для лиття пластмас під тиском; 2)Підтвердження права власності на чілер з водяним охолодженням; 3)Довідку про наявні електричні інструменти, техніку учасника, які необхідні для виконання умов договору відповідно до вимог таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації із зазначення шнеку для термопластавтомата; 4)Чинні договори оренди матеріально-технічної бази (офіси, складські приміщення, гаражі, майстерні, інше); 5)Наказ про призначення директора або інформацію про причини ненадання запитуваних документів; 6)Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці; 7)Обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції для належного обґрунтування аномально низької ціни.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.