Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
Мийні засоби, засоби для прання (код за ЄЗС ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення ) 1. Найменування замовника: Любецький психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації . 1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15088; Чернігівська область, Чернігівський район,селище Пересаж,вул..Квітнева,1 . 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914. 1.3.Категорія замовника : 3 (підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 42 598 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 425,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Любецький психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189914 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://gplubech.cg.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Людмила Якуб |
| Телефон: | +380634858342 |
| E-mail: | yakub.lud@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 15088, Україна, Чернігівська область,Чернігівський район, селище Пересаж, вул. Квітнева, будинок 1 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації, а саме: 2.6. Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист відгук від 10.02.2023 р. №150 містить не вірну інформацію, щодо дати підписаного договору № 127 наданого Учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності усунути наступним чином: 1) Завантажити Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, правильної дати підписання договору № 127 та суми договору, наданого Учасником в складі пропозиції з врахуванням всіх додаткових угод.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.