Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 230 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 300 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міністерство соціальної політики України |
| ЄДРПОУ: | 37567866 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.msp.gov.ua |
| Контактна особа: | Ганна Онацька |
| Телефон: | +380442894046 |
| E-mail: | 23@mlsp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10 |
4 |
На виконання норм статтей 26,29 Закону та пункту 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Товариства з обмеженою відповідальністю «Економточка» (далі –Учасник), поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам до статті 22 цього Закону. Відповідно до пункту 15 Додатку № 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати «Довідку в довільній формі, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню або виконанню договору про закупівлю». У складі тендерної пропозиції Учасника зазначена Довідка в довільній формі відсутня. Враховуючи викладене Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На виконання норм статтей 26,29 Закону та пункту 43 Особливостей є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Фізична особа-підприємець Омельянова Юлія Олександрівна (далі –Учасник), поданих у складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам до статті 22 цього Закону. Відповідно до пункту 2 Додатку № 4 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати: „3.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, із зазначенням ПІП працівника, його посади та досвіду роботи, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності). У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист з поясненням, а не довідка в довільній формі. Також відповідно до пункту 15 Додатку № 1 до Тендерної документації Учаснику необхідно було надати „Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або свідоцтва платника єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.” Слід зазначити, що форма Витягу з реєстру платників єдиного податку, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.11.2019 № 308 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 вересня 2019 р. за № 1054/34025 передбачає підпис посадової особи контролюючого органу та скріплення відповідною печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний зазначений Витяг, але без підпису посадової особи контролюючого органу та печатки. Враховуючи викладене Фізичній особі-підприємцю Омельяновій Юлії Олександрівні необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.