Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 772 680 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 726,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108887 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://securitypolice.com.ua/ |
| Контактна особа: | Христина Кузів |
| Телефон: | +380675979029 |
| E-mail: | hkuziv@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79019, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44 |
5 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Найбільш економічно вигідною щодо закупівлі «Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому») була визначена тендерна пропозиція ТзОВ «Вест Вуд Компані 2012» (далі – Учасник), під час розгляду якої було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації щодо повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та підписантів договору, згідно Додатку № 6. З метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду на обробку персональних даних від 19.05.2025 № 19-05/17, який не відповідає формі, що зазначена у Додатку № 6 до тендерної документації 1.2. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та встановлено наступне: Підписувачі Підписувач КУЗЬМЕНКО ДМИТРО ІГОРОВИЧ П.І.Б. КУЗЬМЕНКО ДМИТРО ІГОРОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3255520599 Організація (установа) ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012" Код ЄДРПОУ 43949318 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 09:14:23 22.05.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 138CEA0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищезазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Відтак, учасник не було виконано вимогу п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації про накладення КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 1.3. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у підпункті 4.1. пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати: - підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці згідно з характеристиками, що вказані у Таблиці 1 Додатку № 5 до тендерної документації (вказати назву марки (бренду) та моделі (колекції) запропонованого товару в разі наявності таких, виробника товару, країну-походження, дату та номер сертифікатів, що надані Учасником у відповідності до умов п.4.6. Додатку № 4 до тендерної документації). З метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було долучено файл під назвою «Порівняльна таблиця згідно з характеристиками замовника» від 19.05.2025 № 19-05/25, в складі якої не зазначено виробника товару, країну-походження товару, дату та номер сертифікатів, що надані Учасником у відповідності до умов п.4.6. цього Додатку. Слід зазначити, що інформація щодо виробника товару та країни-походження товару була зазначена Учасником в складі Додатку № 2 до тендерної документації, а дати та номери сертифікатів зазначається в складі сертифіката відповідності, що був долучений Учасником в складі тендерної пропозиції. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації щодо повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та підписантів договору, згідно Додатку № 6. 2.2. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 2.3. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у підпункті 4.1. пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати: - підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці згідно з характеристиками, що вказані у Таблиці 1 Додатку № 5 до тендерної документації (вказати назву марки (бренду) та моделі (колекції) запропонованого товару в разі наявності таких, виробника товару, країну-походження, дату та номер сертифікатів, що надані Учасником у відповідності до умов п.4.6. Додатку № 5 до тендерної документації). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику торгів ТзОВ «Вест Вуд Компані 2012» (згідно з предметом закупівлі «Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому») (49000, м. Дніпро, пр. Хмельницького Богдана, буд. 156А), пропозиція якого становить 335 300,00 грн. з ПДВ, 24 (двадцять чотири) години для усунення виявлених невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.