| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 388 215 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 882,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
6 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі закупівлі - Торги за правилами організатора: «Продукція для чищення», код за ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-012017-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "ДАУРІЯ", а саме: 1. Щодо документів, передбачених п. 1.1.1 та п. 1.2.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації- Учасником надано лист щодо повноважень, у якому зазначено, що посадовою особою, уповноваженою на підписання документів, є Чорна Наталія Василівна — директор ТОВ «Даурія». У переліку документів, що підтверджують її повноваження, вказано Протокол №1 загальних зборів, однак аналіз наданого документу показує, що відсутня конкретна інформація щодо надання повноважень директору на підписання тендерної пропозиції, або укладення договорів від імені юридичної особи. Таким чином, подані документи не містять достатніх підтверджень повноважень посадової особи, відповідно до вимог пп. 1.1.1 та 1.2.1 Додатку 2 тендерної документації. 2. Щодо документів, передбачених п. 1.2.1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації -відсутній документ (рішення, протокол, витяг, тощо), який надає згоду на укладання договору /вчинення правочину. 3. Щодо документів, передбачених п. 2.1 Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації - Надано договір та лист-відгук, проте відсутні документи, що підтверджують номенклатуру товару (видаткові накладні, специфікації тощо), що не дозволяє встановити, який саме товар було поставлено, та чи відповідає він предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення. 4. Щодо документів, передбачених п. 3.2 Додатку 2 тендерної документації- Витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС, поданий Учасником, датований 10.04.2025, що перевищує допустимий строк (не більше одного місяця до дати кінцевого подання пропозицій). 5. Щодо документів, передбачених п. 3.4 Додатку 2 тендерної документації- У гарантійному листі допущено помилкове посилання на пункт 2 замість пункту 6 розділу 5 тендерної документації, що суперечить вимогам та може бути розцінене як некоректне підтвердження відсутності обмежень, визначених Замовником. 6. Щодо документів, передбачених п. 3.3 Додатку 2 тендерної документації Учасником надано довідку, проте її зміст не відповідає вимогам, установленим Замовником. Зокрема, в довідці лише зазначено загальну інформацію про відсутність підстав для дострокового розірвання договорів та застосування санкцій. Водночас не надано чіткої вказівки на: - наявність або відсутність невиконаних зобов’язань за раніше укладеними договорами з Замовником, - наявність або відсутність таких випадків саме з філіями Замовника. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.