Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 81 646,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 409 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності |
| ЄДРПОУ: | 38821236 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vpu.ldubgd.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Антончик Ірина Іванівна |
| Телефон: | +380432327338 |
| E-mail: | antonchukiruna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21020, Україна, Вінницька область,Місто Вінниця, вулиця Генерала Арабея 7 |
4 |
Перелік виявлених невідповідностей відсутня інформація щодо використання / невикористання (або наявність / відсутність) технологій при наданні послуг, що є предметом закупівлі; відсутній документ (документи), що свідчить про реєстрацію учасника закупівлі як платника податку (ПДВ та/або єдиного податку чи ін). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності підпункт 1 пункту 1.1 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; підпункт 4 пункту 1.3 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен завантажити наступні документи, що вимагалися підпунктом 1 пункту 1.1 та підпунктом 4 пункту 1.3 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: - довідка або інший документ/документи, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатнім для виконання вимог замовника за даною закупівлею із визначенням переліку устаткування, обладнання та/або інше, які будуть залучатися Учасником для постачання товару, що є предметом закупівлі та із зазначенням інформації про використання / невикористання (або наявність / відсутність) технологій; - копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) – для платників ПДВ, або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) – для платників єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.