Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області |
| ЄДРПОУ: | 02136092 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Джаним |
| Телефон: | +380987884909 |
| E-mail: | djanim1987nik@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр. Соборний, будинок 164 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до підпунктів 2.2.1 - 2.2.3 пункту 2 додатку 3 до Тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати: «2.2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання меблів в заклад(и) освіти. 2.2.2. Копію(ї) договору(ів), зазначеного(их) в довідці виконаного в повному обсязі. 2.2.3. Копію(ї) документа(ів) на підтвердження виконання договору(ів), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці (видаткова накладна/акт приймання-передачі товару).» Учасником в складі тендерної пропозиції надано відповідні документи (файл під найменуванням: «5 довідка аналогічний договір.pdf»). За результатами розгляду наданих документів було встановлено наступну невідповідність інформації вказаній в довідці вих. № 75Т-25/Т5 від 08.05.2025р. про виконання аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі, а саме: В довідці вказано наступне найменування контрагента (замовника) за Договором № 233 від 04 серпня 2020 р.: «Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту науки і освіти Запорізької міської ради». Згідно наданого Учасником в складі тендерної пропозиції скан-копії Договору № 233 від 04 серпня 2020 р. вірне найменування контрагента (замовника) є: «Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради». Таким чином, довідка Учасника вих. № 75Т-25/Т5 від 08.05.2025 р. про виконання аналогічного договору з постачання товару, що є предметом закупівлі містить невірне найменування контрагента (замовника) за Договором № 233 від 04 серпня 2020 р. 2) Пунктом 13 додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору ( ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (ПІБ, тел.) Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку (анкету) про учасника вих. № 75Т-25/Т10 від 08.05.2025 р. (файл під найменуванням: «7 Анкета.pdf»). У вказаній інформаційній довідці (анкеті) вказано наступну юридичну та поштову адресу: «69008, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе 62». В складі тендерної пропозиції Учасника міститься виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (файл під найменуванням: «21 Виписка с ЄДР.pdf») згідно якої вказується наступне місцезнаходження (юридична адреса) юридичної особи: «Україна, 69008, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 62». Таким чином, Учасником в наданій інформаційній довідці (анкеті) зазначено юридичну та поштову адресу, яка є відмінна від відомостей щодо місцезнаходження (юридичної адреси) вказаних в ЄДР. 3) Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI учасника, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами процедури закупівлі, та працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довідку вих. № 75Т-25/Т4 від 08.05.2025 р. (файл під найменуванням: «6 Довідка працівники.pdf»), в якій зазначено про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Тендерна пропозиція Учасника містить лист - згоду на здійснення обробки персональних даних від Кураян Марини Євгенівни, директора ТОВ «АРМАРІ» (файл під найменуванням: «9 Лист згода.pdf»). При цьому, тендерна пропозиція Учасника в порушення умов пункту 15 додатку 3 до тендерної документації не містить Листів-згод на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з зазначенням вірної інформації щодо найменування контрагента (замовника) за наданим у складі тендерної пропозиції Учасника Договором № 233 від 04 серпня 2020 р. 2. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням інформації визначеної пунктом 13 додатку 3 до Тендерної документації, насамперед зазначенням вірної інформації щодо юридичної та поштової адреси Учасника. 3. Учасник повинен надати (завантажити) через електронну систему закупівель Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою визначеною пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці).
Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)». Надані Учасником документи у складі тендерної пропозиції не містять електронного підпису уповноваженої особи учасника (без УЕП або КЕП на документі), а тому надані не у формі електронного документа. При розгляді тендерної пропозиції виявилося, що підготовлені Учасником документи, що надані у складі тендерної пропозиції не місять власноручного підпису уповноваженої особи учасника на наданих документах (файли під найменуванням: «АНКЕТА.pdf», «відомості Кутенков МВ.pdf», «відсутність відмови 47.pdf», «гарант товару.pdf», «дов діяльності без лiцензii Кутенков.pdf», «довідка про санкціі товару.pdf», «захист довкілля Кутенков МВ.pdf», «ЗГОДА З ДОГОВОРОМ.pdf», «ЗГОДА ПЕРС ДАНИХ КУТЕНКОВ МВ.pdf», «мат-тех база Кутенков МВ.pdf», «наявна інфо.pdf», «не підпадає під санкціі й не знах на окуп.pdf», «не торгував людьми й дитячою працею.pdf», «незалучання субпідрядників.pdf», «право підпису документів КУТЕНКОВ МВ.pdf», «працівники й досвід.pdf», «санкціі даним листом.pdf», «САНКЦІІ ІЗ ЗАМОВНИКОМ.pdf», «сертифікація товару закупiлi Кутенков.pdf», «ТОВАР НЕ З Р_ БР ТА ІРАНУ КУТЕНКОВ МВ.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ БУЛО НЕВИКОНАННЯ.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ МВ НЕ Є.pdf», «ФОП КУТЕНКОВ НЕ ПОРУШУЄ НОРМИ.pdf», «ДОДАТОК.pdf», «дов аналог дог Кутенков шкільні меблі 3916.pdf»). Накладений підпис та печатка на всіх підготовлених учасником тендерної пропозиції вищевказаних документах є тотожними (ідентичними/однаковими), що свідчить про накладення факсимільного підпису та/або електронно створеного підпису та печатки з використання комп’ютерних програм. Відсутність власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі та відтиску печатки є порушенням вимог тендерної документації. 2. Пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку; 5. Статус платника податку; 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта договору ( ПІБ, тел.); 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (ПІБ, тел.)» Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку з відомостями про Учасника (файл під найменуванням: «відомості Кутенков МВ.pdf») в якій відсутня вся інформація визначена пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації, у тому числі інформація щодо статусу платника податку. 3. Підпунктом 2.3. пункту 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі. Пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати «Лист-згоду на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI учасника, службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати тендерну пропозицію та/або договір, укладений за результатами процедури закупівлі, та працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою». Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист (файл під найменуванням: «працівники й досвід.pdf»), в якому зазначено «Я, ФОП Кутенков МВ, повідомляю про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому, тендерна пропозиція Учасника в порушення умов пункту 15 додатку 3 до тендерної документації не містить Листів-згод на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підготовлені учасником документи, які повинні бути належним чином оформлені (засвідчені) відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями та документів тендерної пропозиції, які засвідчені особистим підписом та відтиском печатки Учасника). 2. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням всієї інформації визначеної пунктом 13 додатку 3 до тендерної документації. 3. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Листи-згоди на здійснення обробки персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI від працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення даної закупівлі за формою визначеною пунктом 15 додатку 3 до тендерної документації (від працівників Учасника про наявність яких Учасником зазначено в довідці).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.