Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 401 618 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 016,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Західноукраїнський національний університет |
| ЄДРПОУ: | 33680120 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кушнір Олексій Ростиславович |
| Телефон: | 380352517568 |
| E-mail: | vpm_dz@wunu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 46009, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вулиця Львівська, будинок 11 |
8 |
ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (ЗУНУ) ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № ПЗ-1178/25-34 м. Тернопіль 06 травня 2025 року Порядок денний: 1. Розгляд документів тендерної пропозиції, яка визнана ЕСЗ найбільш економічно вигідною по процедурі відкритих торгів «Миючі та дезінфікуючі засоби, код ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-24-010979-a, далі – Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації. Під час розгляду питання порядку денного: 1. 02 травня 2025 року в 12.40 год завершився аукціон по Закупівлі, за результатами якого на розгляд замовнику запропоновано такі тендерні пропозиції: – Фізична особа – підприємець Іваніцький Андрій Іванович – 266 757,29 грн., без ПДВ; – Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» – 352 656,24 грн., в т. ч. ПДВ; – Товариство з обмеженою відповідальністю «Гренландія НВП» – 366 907,20 грн., в т. ч. ПДВ; – Фізична особа – підприємець Крупніцька Наталія Євгенівна – 398 037,98 грн., без ПДВ; – Фізична особа – підприємець Бабій Сергій Петрович – 401 616,36 грн., без ПДВ. Таким чином, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Іваніцького Андрія Івановича (далі – Учасник 1) ЕСЗ автоматично визначено найбільш економічно вигідною по Закупівлі і необхідно розглянути документи тендерної пропозиції Учасника 1 на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації замовника. 2. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, встановлено невідповідність в документах, що підтверджують його відповідність вимогам замовника, зокрема: Невідповідність № 1: – відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації на виконання вимоги про підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х) Учасник повинен був надати зокрема «Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору (не менше 2-х !!!), з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату, а також посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. Позитивні відгуки щодо постачання аналогічного товару, а також договори постачання цього товару за вищевказаними відгуками, а також первинні документи, що підтверджують факт передачі товару (видаткова накладна тощо)». Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції надав відповідну довідку (файл «Довідка _2»), в якій зазначено інформацію по двох договорах – із Петриківським обласним геріатричним пансіонатом і КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня». Проте, серед документів тендерної пропозиції відсутні сканкопії самих договорів, видаткових накладних і позитивних відгуків по згаданих у довідці договорах. Невідповідність № 2: – абзацом першим розділу 2 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено «Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації, про що у складі тендерної пропозиції подається відповідний гарантійний лист.». Проте, Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав такого гарантійного листа. Невідповідність № 3: – абзацами другим-шостим розділу 2 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено ряд інформації по вимогах до якості запропонованого товару. Проте, Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав документа, яким би гарантував можливість дотримання всіх цих вимог при поставці товару. Невідповідність № 4: – абзацом третім розділу 2 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ,ТУ тощо).». Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції надав документи подібного змісту (файли «UA.D.079.03-25 ТОВ ВІВАС мийні», «ВІВАС», «Декларація про відповідність_Альянс», «Поліроль_ТОТО»), проте, не із всіх них можливо визначити до якого із запропонованих товарів вони відносяться. Невідповідність № 5: – абзацом сьомим розділу 2 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено «На підтвердження заявлених характеристик засобу надати інструкцію виробника щодо використання засобу.». Проте, Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав інструкції до жодного із запропонованих товарів. Невідповідність № 6: – розділом 4 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено ряд вимог по вимогах до походження товару, місцезнаходження учасника тощо. Проте, Учасник 1 у складі своєї тендерної пропозиції не надав документа, яким би гарантував дотримання передбачених розділом вимог. 3. Відповідно до пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. …. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Оскільки підтвердження Учасником 1 відсутньої інформації жодним чином не призведе до зміни предмету закупівлі, найменування товару чи зміни інших вимог технічної специфікації, у замовника є можливість скористатись правом на розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про усунення учасником невідповідностей у його тендерній пропозиції. 4. Таким чином, замовник у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей документів та інформації, що підтверджують його відповідність вимогам тендерної документації. Вирішив по питанню порядку денного: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення для Фізичної особи – підприємця Іваніцького Андрія Івановича з вимогою про усунення невідповідностей документів та інформації, що підтверджують його відповідність вимогам тендерної документації, а саме: – по Невідповідності № 1: надати сканкопії самих договорів, видаткових накладних і позитивних відгуків по згаданих у довідці (файл «Довідка _2») договорах або надати нову редакцію такої довідки зі всіма передбаченими пунктом 2 розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації підтверджуючими документами; – по Невідповідності № 2: надати гарантійний лист про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства під час його належної експлуатації; – по Невідповідності № 3: надати гарантійний лист про те, запропонований товар відповідає вимогам, передбаченим абзацами другим-шостим розділу 2 Додатку 5 до Тендерної документації; – по Невідповідності № 4: надати документ, яким визначити відповідність запропонованих тендерною пропозицією товарів виробникам, зазначеним у документах про підтвердження якості товарів (файли «UA.D.079.03-25 ТОВ ВІВАС мийні», «ВІВАС», «Декларація про відповідність_Альянс», «Поліроль_ТОТО»). – по Невідповідності № 5: надати інструкції виробників щодо використання запропонованих у тендерній пропозиції товарів. – по Невідповідності № 6: надати обов’язково гарантій лист про непоходження запропонованих у тендерній пропозиції товарів з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, а також (необов’язково!) – по інших вимогах, передбачених розділом 4 Додатку 5 до Тендерної документації. Уповноважена особа Олексій КУШНІР
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.