Закупівлю оголошено - 24-04-2025, 15:57. Дата останніх змін - 07-05-2025, 15:55

Відра – ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Відра – ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування... Державна закупівля - UA-2025-04-24-010611-a Відра – ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування від замовника Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 4/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-24-010611-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-24-012845-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-04-2025, 15:57
по 29-04-2025, 01:00

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення: не раніше 2025 року Місце поставки: м. Львів, м. Фастів, м. Одеса, м. Дніпро, м. Харків. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
88892.5
88 892,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:45246390 Досьє YouControl
Контактна особа:Якимчук Марина Олегівна
Телефон:380444652642
E-mail:yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відра господарчі

132
штука
Україна , Київська область , Фастів , Згідно умов договору (м. Львів, м. Фастів, м. Одеса, м. Дніпро, м. Харків) ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об'ємвід 12 до 12літрАктивна24-04-2025, 15:57
Форма відракруглеАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал ручкипластикАктивна24-04-2025, 15:57
Наявність кришкиНіАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал відрапластикАктивна24-04-2025, 15:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відра господарчі

620
штука
Україна , Київська область , Фастів , Згідно умов договору (м. Львів, м. Фастів, м. Одеса, м. Дніпро, м. Харків) ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об'ємвід 10 до 10літрАктивна24-04-2025, 15:57
Форма відракруглеАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал ручкиметалАктивна24-04-2025, 15:57
Наявність кришкиНіАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал відраоцинкована стальАктивна24-04-2025, 15:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відра господарчі

362
штука
Україна , Київська область , Фастів , Згідно умов договору (м. Львів, м. Фастів, м. Одеса, м. Дніпро, м. Харків) ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об'ємвід 10 до 10літрАктивна24-04-2025, 15:57
Форма відракруглеАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал ручкипластикАктивна24-04-2025, 15:57
Наявність кришкиНіАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал відрапластикАктивна24-04-2025, 15:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відра господарчі

245
штука
Україна , Київська область , Фастів , Згідно умов договору (м. Львів, м. Фастів, м. Одеса, м. Дніпро, м. Харків) ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Об'ємвід 12 до 12літрАктивна24-04-2025, 15:57
Форма відракруглеАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал ручкиметалАктивна24-04-2025, 15:57
Наявність кришкиНіАктивна24-04-2025, 15:57
Матеріал відраоцинкована стальАктивна24-04-2025, 15:57
+ -
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:57:13
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 15:57:33
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Відра – ДК 021:2015: 39224330-0 - Відра Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "ВІСТА ДНІПРО"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ НОВОКРИМСЬКА, будинок 58, офіс 7, 49089, Володимир Гордінко
          Остаточна пропозиція:
          86 370 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          29-04-2025, 08:12
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-04-24-010611-a-c1
          Номер договору:
          473/2025-ППКЮ
          Дата підписання договору:
          02-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 02-05-2025 по 31-12-2025
          103 644 UAH
          Ціна договору
          86 370 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ВІСТА ДНІПРО"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          86 370 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          28-04-2025, 21:13:30
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          88 474 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          27-04-2025, 23:56:24
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ