Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 123 465,39 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 234,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 43316386 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ємчук Катерина |
| Телефон: | 380342552399 |
| E-mail: | yemchuk_kateryna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
2 |
Згідно абзацу першого пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (абзац другий пункту 43 Особливостей). Під час розгляду пропозицій Замовником встановлено наступне: Пунктом 1 Додатку 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі у відповідності до вимог тендерної документації, з урахуванням Додатків до неї, у строк, спосіб та у визначеній формі подає наступні документи: Документи, що подаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 3 до тендерної документації, а саме: 1. Довідка, що містить інформацію про повне виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору),зокрема довідка може бути надана згідно наступного зразка. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - копії договорів (не менше 1 договору), зазначених Учасником у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасником надано довідку, в якій на підтвердження досвіду виконання договорів зазначено інформацію про укладення 2 договорів, що підтверджують досвід Учасника, зокрема, в таблиці вказано Договір № 25/14-23 від 17.11.2023 на суму 51984,00грн. та № 3913-1п віл 15.04.2024 на суму 99 900,00 грн. Крім того, надано копії вищезазначених договорів з усіма додатками, що свідчать про їх повне виконання. Натомість, суми, зазначені в доданих копіях Договорів, відрізняються від сум, вказаних в довідці. Отже слід усунути наявну суперечність між довідкою та наданими копіями Договорів. Крім того, у пункті 5 Таблиці розділу Інші документи, які має надати Учасник у складі тендерної пропозиції: Додатку 6 до Тендерної документації, серед іншого, міститься інформація про інші документи, які має надати Учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, «5. Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах, згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації.» Однак, Учасником в тендерній пропозиції надано листи-згоди на обробку персональних даних, датовані 08.02.2023, 09.02.2023 та 10.02.2023 – більше ніж на два роки швидше, ніж оголошено дану Закупівлю. Також, у абзаці четвертому пункту 2 Таблиці розділу Інші документи, які має надати Учасник у складі тендерної пропозиції: Додатку 6 до Тендерної документації, серед іншого, міститься інформація про інші документи, які має надати Учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, «- документи, що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію, договір, та завіряти копії усіх документів: статут, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. У випадку, якщо Статутом або іншим установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в Статуті або іншому установчому документі потребує затвердження такого договору Загальними Зборами чи іншим органом юридичної особи, а пропозиція учасника перевищує зазначену у Статуті або іншому установчому документі суму, учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати договір про закупівлю у разі визначення учасника переможцем та укладення з ним договору про закупівлю, документальне підтвердження згоди з проєктом договору.» Підпунктом 8.6.22 пункту 8.6. розділу 8 статуту Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" (далі – Товариство), затвердженого протоколом річних загальних зборів Товариства 07 липня 2020 року (далі – Статут), що наданий Учасником в тендерній пропозиції, передбачено, що до виключної компетенції загальних зборів належить прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину у випадках, передбачених статтею 70 Закону України «Про акціонерні товариства» та про вчинення правочинів із заінтересованістю у випадках, передбачених статтею 71 Закону «Про акціонерні товариства». Відповідно до підпункту 9.6.21. пункту 9.6. розділу 9 Статуту до виключної компетенції Наглядової ради належить прийняття рішення про надання згоди на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину у випадках, передбачених статтею 70 Закону України «Про акціонерні товариства» та про вчинення правочинів із заінтересованістю у випадках, передбачених статтею 71 Закону «Про акціонерні товариства». Слід зауважити, що Закон України «Про акціонерні товариства», на який іде посилання у Статуті, втратив чинність 01.01.2023. Станом на день розгляду тендерної пропозиції дані відносини врегульовано Законом України «Про акціонерні товариства» від 27.07.2022 № 2465-IX (далі – Закон № 2465-IX). Відповідно до частини першої статті 106 Закону № 2465-IX правочин, вчинений акціонерним товариством, є значним, якщо ринкова вартість предмета такого правочину становить 10 і більше відсотків вартості активів товариства, за даними останньої річної фінансової звітності. Статутом акціонерного товариства можуть бути визначені додаткові критерії для віднесення правочину до значного правочину. Пунктом 3 частини восьмої статті 106 Закону № 2465-IX визначено, що положення цієї статті не застосовуються у разі, зокрема, вчинення правочинів у рамках провадження звичайної господарської діяльності товариства, за умови їх вчинення на ринкових умовах. Звичайна господарська діяльність акціонерного товариства - господарська діяльність, умови та принципи провадження якої затверджуються рішенням наглядової ради або ради директорів акціонерного товариства. У публічних акціонерних товариствах і банках такі рішення приймаються виключно простою більшістю голосів незалежних директорів. Статутом приватного акціонерного товариства може бути передбачена необхідність участі всіх членів наглядової ради або ради директорів у прийнятті такого рішення (пункт 6 частини першої статті 2 Закону № 2465-IX). Сума тендерної пропозиції Учасника складає - 106 743 UAH, з ПДВ. Однак, з документів, доданих Учасником до тендерної пропозиції, Замовник не має можливість встановити дані останньої річної фінансової звітності, а отже і повноваження (в тому числі, з врахуванням наявних обмежень, передбачених Статутом та Законом № 2465-IX) на підписання договору. Також Замовник не може дати оцінку чи відноситься правочин, який буде укладено за результатами закупівлі до правочинів у рамках провадження звичайної господарської діяльності товариства (враховуючи вимоги пункт 6 частини першої статті 2 Закону № 2465-IX). Таким чином, невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією підлягають усуненню. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документи відповідно до вимог Тендерної документації, про що зазначено вище.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.