Закупівлю оголошено - 17-04-2025, 15:13. Дата останніх змін - 24-05-2025, 00:00

Меблі в асортименті для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони в умовах воєнного стану

Меблі в асортименті для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони в умовах воєнного стану... Державна закупівля - UA-2025-04-17-008596-a Меблі в асортименті для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони в умовах воєнного стану від замовника ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1978 від 4/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-17-008596-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 15:13
по 23-04-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2025, 09:00
по 26-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Закупівля здійснюється відповідно до постанови КМУ від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами).

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
32645
32 645 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:163,23 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1978
ЄДРПОУ:08160298 Досьє YouControl
Контактна особа:Олексій Євсєєнков
Телефон:+380665843211
E-mail:tend_1978@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
69068, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, -
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Меблі в асортименті для гарант ...
32 645 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий "Декан-3"

1
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-11-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий "Студент"

10
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-11-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий "МО-1"

5
штука
Україна Відповідно до документації
по 20-11-2025
39120000-9
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-05-2025 по 29-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр. Оболонський 22в, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
32 645 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Киів, пр. Оболонський 22в, 04205, Кутенкова Ольга Олександрівна
Остаточна пропозиція:
32 645 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-04-2025, 15:58

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-04-25, 15:34:11
24

Учасником у складі пропозиції надана Цінова пропозиція (Додаток №2) з допущеною арифметичною помилкою у вказанні ціни за одиницю товару та відповідно до підпункту 13 пункту 4 ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Учасником у складі пропозиції не надана Анкета для перевірки інформації про контрагента (Додаток № 4). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями), Цінову пропозицію (Додаток №2) з вказанням скоригованої ціни за одиницю товару, з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 04.04.2021 № 332 та Анкету для перевірки інформації про контрагента (Додаток №4).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-04-25, 15:34:11

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Кутенков М.В.   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
32 645 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-04-2025, 04:15:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 15:15:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 15:13:11
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 15:13:11
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ