Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 068 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ ПОЛТАВІ |
| ЄДРПОУ: | 42334163 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Войтюк |
| Телефон: | +380532641222 |
| E-mail: | mtz@pl.dbr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Гоголя, буд. 25 |
1 |
Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника ФОП Кутенков М.В. на відповідність її вимогам Тендерної документації Замовника, встановлено невідповідність вимогам Оголошення, а саме: Учасником надано аналогічний договір №35 від 07.03.2025 року на предметом закупівлі 39130000-2 Офісні меблі, строк дії договору по 31.12.2025. Натомість відповідно до вимог Тендерної документації необхідно надати аналогічний договір за кодом ДК 021:2015 що зазначено пункті 4.1. Розділу 1 Тендерної документації. Договір повинен бути повністю виконаним та строк дії якого закінчився. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка щодо аналогічного договору зі сканкопією аналогічного договору та документи що підтверджують його виконання, відповідно до вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.