Закупівлю оголошено - 15-04-2025, 10:28. Дата останніх змін - 12-05-2025, 11:53

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи... Державна закупівля - UA-2025-04-15-002676-a Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи від замовника Управління державної охорони України від 4/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-15-002676-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 10:28
по 19-04-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-04-2025, 10:00
по 28-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-04-2025, 14:18
по 29-04-2025, 15:05

Стіл

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
161636.52
161 636,52 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 616,37 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління державної охорони України
ЄДРПОУ:00037478 Досьє YouControl
Контактна особа:Оксана Гуровська
Телефон:+380442262340
E-mail:o.hurovska@do.gov.ua
Місцезнаходження:
01024, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богомольця, 8
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стіл
161 636,52 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-04-2025, 14:18
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 1400х650х730мм, колір – вишня або бук.

18
штука
02232 Україна м.Київ вул. Пухівська, 7
по 30-07-2025
39121100-7
Письмові столи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 1200х650х730мм, колір вишня або бук.

45
штука
02232 Україна м.Київ вул. Пухівська, 7
по 30-07-2025
39121100-7
Письмові столи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 1200х650х730мм, колір венге.

2
штука
02232 Україна м.Київ вул. Пухівська, 7
по 30-07-2025
39121100-7
Письмові столи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 900х650х730мм, колір – вишня або бук.

5
штука
02232 Україна м. Київ Київ вул. Пухівська, 7
по 30-07-2025
39121100-7
Письмові столи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл журнальний 900х450х550мм, колір – вишня або бук.

2
штука
02232 Україна м. Київ Київ вул. Пухівська, 7
по 30-07-2025
39121100-7
Письмові столи


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий з висувними ящиками 1000х760х590мм, колір – вишня або бук.

1
штука
02232 Україна м. Київ Київ вул. Пухівська, 7
по 30-07-2025
39121100-7
Письмові столи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-04-2025 по 07-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К, 04128, Векленко Ольга Валеріївна
Остаточна пропозиція:
111 513,50 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
114 124,38 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-05-2025, 10:29

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-04-25, 09:29:37
24

Під час розгляду зазначеної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: у складі пропозиції Учасника, як вимагалося відповідно до Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано Гарантійний лист про гарантійний термін.pdf в якому зазначено не коректно інформацію щодо строку гарантій, а саме в цифровому форматі вказано 12, а прописом зазначено (шістдесят). Окрім того, в складі пропозиції Учасника, як вимагалося відповідно до Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасником надано файл Цінова пропозиція.pdf, в якому помилково в першому абзаці під табличною частиною «Відомості про учасника процедури закупівлі» зазначено «…Зарядна станція за кодом ДК 021:2015…» Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного Учасника, визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, Гарантійний лист про гарантійний термін, в якому коректно вказати гарантійний строк цифрами та прописом, як того вимагає Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та Цінову пропозицію, в який виключити «…Зарядна станція за кодом ДК 021:2015…»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-05-25, 09:29:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-15-002676-a-b1
Номер договору:
300/2025
Дата підписання договору:
12-05-2025, 11:51
Строк дії договору:
з 12-05-2025 по 31-12-2025
111 511,56 UAH
Ціна договору
111 511,56 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
111 513,50 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
114 124,38 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучено
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 16:06:25
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Віняр Юрій Осипович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
111 514 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
122 309,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-04-2025, 13:30:29
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Клімчук Дем'ян Володимирович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
123 212 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
123 212 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 20:21:03
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "БАТЕЧКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-04-2025, 15:34:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Кедр-ВВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
130 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
152 988 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 10:11:33
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Гоголь Ілля Іванович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
149 983 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
159 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 16:20:43
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-04-2025, 10:29:44
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 14:15:10
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено15-04-2025, 10:28:29
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 14:13:26
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено15-04-2025, 10:28:29
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 14:13:25
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:16-04-2025, 14:13:24
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ