Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 217 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 170 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Музей книги і друкарства України |
| ЄДРПОУ: | 32071439 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | пічугін костянтин станіславович |
| Телефон: | 380672335776 |
| E-mail: | museum9@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01015, Україна, Київська область,Київ, вул. Лаврська, будинок 9, корпус. 9, 10 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник визначив предмет закупівлі за кодом ДК021-2015-39154000-6–Виставкове обладнання (5 одиниць) та вказав, що закупівля фінансується за рахунок місцевого бюджету згідно КЕКВ 2210. При реєстрації підписаного договору у казначействі з’ясувалося, що оскільки ціна однієї одиниці 43000,00 грн то це вже капітальні видатки, що відповідно фінансується під іншим КЕКВ. . Ситуація, що склалося засвідчує про відсутність механізму усунення проблеми, що виникла, посиланням на норми Закону чи Постанов. Вважаю що нижчезазначені дії надають законні підстави для реєстрації договору в казначействі з подальшою оплатою товару згідно КЕКВ 2210, у відповідності до затвердженого кошторису бюджету м.Києва на 2025р, а саме( 1.Відмінити закупівлю. 2. Провести нову закупівлю за кодом ДК021-2015-39150000-8– Меблі та приспособи різні, з закупівлею 5 комплектів вітрин для демонстрації музейних експонатів. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів з особливостями..
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
10-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 30-05-2025, 12:30 по 10-06-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.