Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 850 310 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 503,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Васильківський професійний ліцей" |
| ЄДРПОУ: | 22204341 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бенківська Катерина Володимирівна |
| Телефон: | 380673696185 |
| E-mail: | vasylkiv_licej@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08601, Україна, Київська область,Васильків, Пр. Київський шлях, буд. 39 |
8 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП Іванкевич Р.Р. повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) У складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідку у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, що не відповідає вимогам пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації. 1.2) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу п.п. _3.2 п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації про надання документального підтвердження наявності в штаті зазначених працівників. 1.3) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає надання документального підтвердження технічної бази та технологій для поставки товару. 1.4) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації про надання скан-копії позитивного відгуку від контрагента , якому учасник виконував аналогічний договір. 1.5) У складі тендерної пропозиції не виконано вимогу пп. 1.2 п1 Додатку 1 до тендерної документації вимагає скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у повному обсязі. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1) пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації в абзаці першому викладено вимогу про надання довідки у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід …; 2.2) п.п.3.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ків) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки). А також учасник повинен надати повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 2.3) пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає підтвердження надання достовірної інформації стосовно матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, що закуповується : у разі, якщо техніка є власною – скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі, якщо техніка є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди зі всіма додатками; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є власною – скан-копії свідоцтва та/або витягу про право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди; - інші документи, які підтверджують наявність обладнання. 2.4.) пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. 2.5) пп. 1.2 п1 Додатку 1 до тендерної документації вимагає скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у повному обсязі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) згідно пп. 3.1 п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації абзацу першого надати довідку у формі таблиці про наявність в учасника не менше п’яти працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід …; 3.2) згідно п.п.3.2. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ків) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки). А також учасник повинен надати повідомлення пр. прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. 3.3) згідно пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації надати підтвердження надання достовірної інформації стосовно матеріально-технічної бази та технологій для поставки товару, що накуповується : у разі, якщо техніка є власною – скан-копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - у разі, якщо техніка є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди зі всіма додатками; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є власною – скан-копії свідоцтва та/або витягу про право власності; - у разі, якщо матеріально-технічна база (офісні приміщення, виробничі об’єкти тощо) є орендованою – скан-копія договору (договорів) оренди; - інші документи, які підтверджують наявність обладнання. 3.4) згідно пп. 1.4 п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації надати скан-копію позитивного відгуку від контрагента по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. 3.5) згідно пп. 1.2 п1 Додатку 1 до тендерної документації надати скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у повному обсязі. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.