Закупівлю оголошено - 28-03-2025, 15:05. Дата останніх змін - 25-04-2025, 11:02

ДК 021:2015 CPV 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» Стіл журнальний

ДК 021:2015 CPV 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» Стіл журнальний... Державна закупівля - UA-2025-03-28-009492-a ДК 021:2015 CPV 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» Стіл журнальний від замовника Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 3/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-28-009492-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-28-000587-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 15:05
по 03-04-2025, 08:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-04-2025, 15:00
по 08-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2990
2 990 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:29,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
ЄДРПОУ:37853361 Досьє YouControl
Контактна особа:Довженко Наталія
Телефон:380442027404
E-mail:nataliia.horodnia@kma.gov.ua
Місцезнаходження:
01044, Україна, Київська область,Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 CPV 39150000-8 «Ме ...
2 990 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 CPV 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» Стіл журнальний

1
штука
01001 Україна м. Київ вулиця Хрещатик, будинок 36
по 31-12-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Кедр-ВВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 08-04-2025 по 16-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26, 21100, Коломієць Віктор
Остаточна пропозиція:
2 892 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-04-2025, 15:45

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-04-25, 13:37:35
24

Під час розгляду пропозиції Учасника ПП "Кедр-ВВ" на відповідність вимогам оголошенню про проведення спрощеної закупівлі виявлено невідповідності, які можуть бути усунені згідно з пункту 3 розділом II Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель Наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25. Перелік виявлених не відповідностей та посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. При розгляді документів Учасника процедури закупівлі - спрощеної закупівлі виявлено: – не має підпису у проєкті Договору (Додаток 4 до документації на проведення спрощеної закупівлі), який має бути скріплений підписом керівника/ уповноваженою особою Учасника, що підтверджує погодження Учасником основних умов Договору (Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження до пункту 3 Додатка 2 до документації на проведення спрощеної закупівлі). (Лист згода з умовами проєктом Договору Додаток4 до документації на проведення спрощеної закупівлі - наданий Учасником – не вимагався) 2. - Невідповідність загальної суми з ПДВ, грн у ціновій пропозиції (Додаток 3 до документації на проведення спрощеної закупівлі) з електронним полем майданчиком. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених не відповідностей: 1.Подати підписаний проєкт Договору відповідно (до Додатка 4 до документації на проведення спрощеної закупівлі. 2. Подати Цінову пропозицію (Додаток 3 до документації на проведення спрощеної закупівлі). Згідно з пункту 3 розділу II Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівель Наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25. Замовник має розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених не відповідностей в електронній системі закупівель.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-04-25, 13:37:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-28-009492-a-b1
Номер договору:
27/2025
Дата підписання договору:
23-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 23-04-2025 по 31-12-2025
2 892 UAH
Ціна договору
2 410 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Кедр-ВВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 892 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-04-2025, 09:17:34
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 15:10:39
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 15:08:01
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 15:08:01
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ