Закупівлю оголошено - 28-03-2025, 10:27. Дата останніх змін - 28-03-2025, 10:27

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них... Державна закупівля - UA-2025-03-28-002484-a Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від замовника Державна установа "Центр пробації" від 3/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-28-002484-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-28-002642-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 10:27
по 02-04-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
8262
8 262 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державна установа "Центр пробації"
ЄДРПОУ:41847154 Досьє YouControl
Контактна особа:Скиба Марина Юріївна
Телефон:380631737673
E-mail:kv1@probation.gov.ua
Місцезнаходження:
04050, Україна, Київська область,Київ, Юрія Іллєнка, 81
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стільці офісні

8
штука
07401 , Україна , Київська область , Бровари , вул. В. Великого, 1Б ,
по 30-04-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип ніжокзвичайніАктивна28-03-2025, 10:25
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна28-03-2025, 10:25
Матеріал каркасуметалАктивна28-03-2025, 10:25
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна28-03-2025, 10:25
БрендМЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬАктивна28-03-2025, 10:25
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна28-03-2025, 10:25
Наявність спинкиТак, НіАктивна28-03-2025, 10:25
Наявність конференц-столикаТак, НіАктивна28-03-2025, 10:25
Висота сидіннявід 500 до 500міліметрАктивна28-03-2025, 10:25
ХромуванняТак, НіАктивна28-03-2025, 10:25
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 10:27:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 10:25:57
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та рахунку.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          5
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ