Закупівлю оголошено - 27-03-2025, 15:40. Дата останніх змін - 27-03-2025, 15:40

ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне)

ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне)... Державна закупівля - UA-2025-03-27-008552-a ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 3/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-27-008552-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-27-010391-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 15:40
по 01-04-2025, 00:00

1. Вид закупівлі – запит пропозицій постачальників, згідно пункту 56 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 14.09.2020 року №822 (із змінами) 2. Умови оплати – 100% післяоплата з відстрочкою платежу до 30 календарних днів 3. Поставка здійснюється транспортом Постачальника, який спеціально облаштований для перевезення даного товару і за його рахунок. 4. Строк (термін) поставки Товару не пізніше 5 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6600
6 600 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38500095 Досьє YouControl
Контактна особа:Цехмейструк Наталія Миколаївна
Телефон:380976010391
E-mail:tender.skoraja103@gmail.com
Місцезнаходження:
10031, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

1
штука
10031 , Україна , Житомирська область , Житомир , ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В ,
по 30-04-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Основний матеріал корпусуметалАктивна27-03-2025, 15:39
Основахрестовина з роликамиАктивна27-03-2025, 15:39
Матеріал оббивки сидінняекошкіра (шкірозамінник)Активна27-03-2025, 15:39
БрендGOODWINАктивна27-03-2025, 15:39
Матеріал оббивки спинкиекошкіра (шкірозамінник)Активна27-03-2025, 15:39
Регулювання висоти сидінняТак, НіАктивна27-03-2025, 15:39
Висота спинки у верхньому положеннівід 740 до 740міліметрАктивна27-03-2025, 15:39
Регулювання висоти спинкиТак, НіАктивна27-03-2025, 15:39
Наявність підлокітниківТак, НіАктивна27-03-2025, 15:39
Висота сидіння у верхньому положеннівід 600 до 600міліметрАктивна27-03-2025, 15:39
ГойданняТак, НіАктивна27-03-2025, 15:39
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 15:40:36
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:27-03-2025, 15:40:02
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ