Закупівлю оголошено - 25-03-2025, 20:48. Дата останніх змін - 25-04-2025, 17:09

Ліжко польове типу «П»

Ліжко польове типу «П»... Державна закупівля - UA-2025-03-25-014343-a Ліжко польове типу «П» від замовника Військова частина Т0920 від 3/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-25-014343-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-03-2025, 20:48
по 31-03-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-03-2025, 21:00
по 08-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-04-2025, 15:22
по 09-04-2025, 16:03

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
319200
319 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 596 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0920
ЄДРПОУ:26632252 Досьє YouControl
Контактна особа:Олена Сухорукова
Телефон:380671889893
E-mail:gdzt0920@dsst.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1.
319 200 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-04-2025, 15:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ліжко польове типу «П»

112
штука
Україна Відповідно до документації
по 24-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 17-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ул. Велика Пермська 12, 25001, Елена Николаевна Коряк
Остаточна пропозиція:
208 208 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
221 312 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-04-2025, 12:02

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-25, 11:20:47
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав інформаційну довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі (файл «8. Відомості про учасника.pdf»), але не вказав поштову або фактичну адресу. «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник не надав Гарантійний лист. «15.7. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі про те, що: …- щодо Учасника (уповноваженої особи), його учасника (засновника), керівниква (уповноваженої особи), кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) його засновника, якщо засновником є юридична особа рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України, НЕ застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції); - щодо Учасника (уповноваженої особи), його учасника (засновника), керівника (уповноваженої особи),кінцевого бенефіціарного власника (контролера), у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) його засновника, якщо засновником є юридична особа, рішенням компетентного органу Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади, Японії, Австралії, Ради Безпеки ООН НЕ застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції);…» Встановлено, що Учасник не надав інформацію щодо застосування до нього персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України та рішенням компетентного органу Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади, Японії, Австралії, Ради Безпеки ООН. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-25, 11:20:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-25-014343-a-b1
Номер договору:
366
Дата підписання договору:
25-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-04-2025 по 31-12-2025
208 208 UAH
Ціна договору
208 208 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
208 208 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
221 312 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 08:20:19
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
208 320 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
225 120 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 14:43:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АВ-ПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
235 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
235 200 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 15:37:15
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ЦВІР АНДРІЙ ДМИТРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
277 872 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
277 872 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ФОП Цвір Андрій Дмитрович
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-04-2025, 08:50:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП НІКОЛАЄНКО КРІСТІНА ВАДИМІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
301 280 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
301 280 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
відсутні
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 15:51:16
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-03-2025, 20:48:53
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-03-2025, 16:04:15
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено25-03-2025, 20:48:45
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 20:48:45
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 20:48:45
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-03-2025, 16:04:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-03-2025, 16:04:02
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:25-03-2025, 20:48:45
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ