Період оскарження умов закупівлі - по 04-04-2025, 00:00
Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. УВАГА: Закупівля за кошти Гранту Європейського Союзу буде здійснюватися в пільговому режимі міжнародної технічної допомоги без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 177 190 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 885,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01992156 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віра Вакаров |
| Телефон: | +380506408860 |
| E-mail: | zakupkivera@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
3 |
Є необхідність детально розглянути та вивчити документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" (код ЄДРПОУ 23522853), продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Шановний учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" (Далі-Учасник) повідомляю про невідповідність вимогам Додатку 1 до тендерної документації, Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-25-013848-a 1) - Перелік виявлених невідповідностей: Учасником допущено невідповідність у документах, що підтверджують відповідність критерію: відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, Учасником подано Довідку №8730 від 02.04.2025р, у якій повідомляє про те: «що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, Та водночас повідомляє «або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, щоб призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було протягом трьох років». - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. РОЗДІЛ 7. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Пункт 7.6. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, щоб призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було протягом трьох років, або довідка з інформацією про те, шо він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на підстави для відмови в участі у відкритих торгах, для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести що він вжив заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку у відповідності до пункту 8.6. РОЗДІЛУ 8 Додатку 1 до тендерної документації, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей., з наданнямвіжповідної інформації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника подані документи: файл під назвою: 1. Тендерна пропозиція.pdf, Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» Вих. №8743 від 02.04.2025р. У поданому документі, виявлено розбіжності у розрахунку вартості товару: колонка 7: ціна за одиницю грн., без ПДВ не відповідає, ціні за одиницю товару запропонованого учасником до загальної вартості. Привести у відповідність колонку, ціна за одиницю грн., без ПДВ, до загальної вартості, без ПДВ та даних які зазначені в електронному полі остаточної пропозиції електронного аукціону. -Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Розділ 5. Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі): Пункт 5.1. Заповнена форма «ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається учасником за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 5 до тендерної документації, за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності). *Додаток 5 до тендерної документації – подано окремим файлом. -Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» Вих №8743 від 02.04.2025р., розрахунки колонки 7: ціна за одиницю грн., без ПДВ Примітка: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строк (протягом 24 годин), визначений Особливостями надати документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.