Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 640 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 38226516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуденко Лілія |
| Телефон: | 7376098 |
| E-mail: | chudenko596@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65017, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Косовська, 2-д |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 3103/02 від 31 березня 2025 в пункті 4 вказано невірну дату Наказу №79-К про призначення директора. - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом договорів Вих.№ 3103/03 від 31 березня 2025 в пункті 5 вказано невірну дату видаткової накладної № 72277 з комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради “Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф”; - Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом договорів Вих.№ 3103/03 від 31 березня 2025 в пункті 3 вказано невірний номер Договору на закупівлю товару з Територіальним управлінням державного бюро розслідувань, розташованим у місті Полтава; - Форма “Тендерна пропозиція” Вих.№ 3103/09 від 31 березня 2025 заповнена не належним чином, а саме в пункт 9 - відсутня кількість днів, протягом яких буде діяти тендерна пропозиція; - інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.