Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти і науки Бориспільської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05408355 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Пригода |
| Телефон: | +380459568378 |
| E-mail: | borosvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08302, Україна, Київська область,м. Бориспіль(з), вул. Київський Шлях, 35 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (далі-Учасник), замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Відповідно до Розділу VI «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації у складі тендерної пропозиції. 1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством. Надати висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікати якості, паспорти на товар, що є предметом закупівлі. Пароконвекційна піч повинна відповідати наступним вимогам: ДСТУ EN 60519-1:2017 п.п. 6.5.1; 6.6.2; 7.6.1; 7.6.10; ДСТУ EN ISO 12100:2016 п.п. 6.2.9; 6.4.1; 6.4.4; ДСТУ EN 61000-6-2:2018 р.7 (надати підтверджуючий цим вимогам документ, дійсний на весь період дії договору про закупівлю). Надати у складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фільтр-пом’якшувач. Підставка для пароконвекційної печі повинна відповідами вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови. (Надати підтверджуючий документ у складі пропозиції). Надані Учасником документи не містять інформацію про відповідність товару, що є предметом закупівлі таким вимогам: ДСТУ EN 60519-1:2017 п.п. 6.5.1; 6.6.2; 7.6.1; 7.6.10; ДСТУ EN ISO 12100:2016 п.п. 6.2.9; 6.4.1; 6.4.4; ДСТУ EN 61000-6-2:2018 р.7 також не відповідають вимозі, що наданий документ має бути дійсний на весь період дії договору про закупівлю. 2. З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням, Учасник повинен надати оригінал листа офіційного імпортера або виробника скріплений підписом та печаткою, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі та ідентифікатор закупівлі. Лист повинен включати в себе усі товари. У складі тендерної пропозиції відсутній вище зазначений документ. Керуючись пунктом 43 Особливостей, пропонуємо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.