| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 700 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 27 000 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Синюченко Денис Сергійович |
| Телефон: | 380445276642 |
| E-mail: | DSyniuchenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
03.04.2025 року ФОП МИХАЙЛЕНКО О. В. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ МИХАЙЛЕНКО ОЛЕГА ВАСИЛЬОВИЧА на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Набір похідний (стіл, 2 лавки), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-19-011529-a. 03 квітня 2025 року під час розгляду пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ МИХАЙЛЕНКО ОЛЕГА ВАСИЛЬОВИЧА встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 4 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі а саме: повне найменування, юридична адреса, поштова адреса, фактична адреса, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), Тел./факс, E-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документ від 02.04.2025 «Довідка про учасника закупівлі.pdf файл» в якому зазначено: юридична адреса, фактична адреса, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок), Тел./факс, E-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). Проте було встановлено що всупереч вимогам ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЙЛЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ в своїй довідці не надав інформацію про: - поштову адресу учасника закупівлі; - МФО банку в якому відкрито поточний рахунок Учасника. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку № 2 до Оголошення. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документ від 02.04.2025 «Гарантійний лист проект договору.pdf файл» в якому зазначено гарантії Учасника про те що він ознайомлений з проектом договору та підтверджує свої зобов’язання за ним. Проте було встановлено що всупереч вимогам ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИХАЙЛЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ в своєму листі не надав інформацію про те де міститься проект договору (Додаток №2) до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом код ДК 021-2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Набір похідний (стіл, 2 лавки), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-19-011529-a Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1. 2. Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку № 2 до Оголошення. Уповноважена особа Денис СИНЮЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.