Закупівлю оголошено - 16-03-2025, 15:42. Дата останніх змін - 28-04-2025, 11:01

Промислове кухонне обладнання

Промислове кухонне обладнання... Державна закупівля - UA-2025-03-16-000175-a Промислове кухонне обладнання від замовника Дніпровський державний університет внутрішніх справ від 3/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-16-000175-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-16-000149-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-03-2025, 15:42
по 21-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-03-2025, 15:42
по 24-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-03-2025, 13:06
по 24-03-2025, 13:29

Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
213760.11
213 760,11 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 068,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Дніпровський державний університет внутрішніх справ
ЄДРПОУ:08571446 Досьє YouControl
Сайт:http://dduvs.in.ua/
Контактна особа:Ірина Копченко
Телефон:+380669250167
E-mail:mppd@dduvs.edu.ua
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Промислове кухонне обладнання
213 760,11 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 13:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж виробничий з нержавіючої сталі 3 полиці

2
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі виробничий з мийною ванною з пристінним бортом, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі виробничий з мийною ванною з пристінним бортом, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл тумба з нержавіючої сталі з мийною ванною з пристінним бортом і полицею

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі з пристінним бортом та полицею

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж виробничий з нержавіючої сталі 3 полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі з пристінним бортом та полицею

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ванна мийна виробнича з нержавіючої сталі 1 секція, з пристінним бортом, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі з пристінним бортом, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі з пристінним бортом та полицею

2
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл з нержавіючої сталі виробничий з мийною ванною з пристінним бортом, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі з пристінним бортом, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж кондитерський з нержавіючої сталі

2
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі з пристінним бортом, без полиці

3
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл виробничий з нержавіючої сталі пересувний, без борта, без полиці

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж виробничий з нержавіючої сталі 3 полиці

2
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж виробничий з нержавіючої сталі 8 полиць

1
штука
49005 Україна Дніпропетровська область м. Дніпро пр. Науки, 26
по 01-12-2025
39314000-6
Промислове кухонне обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-04-2025 по 09-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, проспект Льва Ландау, будинок 20, квартира 152, 61128, Тополєва Ірина
Остаточна пропозиція:
186 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
186 970 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-04-2025, 17:43
Період подачі оскарження:
по 28-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-04-25, 15:52:21
24

За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : « 2. Учасник повинен надати, у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника, у якому виробник гарантує, що товар виготовлений з якісної нержавіючої сталі, яка витримує регулярний вплив мийних засобів, содових і кислотних розчинів, призначених для чищення та миття обладнання (AISI 201).» ( п. 2 Додаток №4 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявний підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») яким Учасник підтвердив наявність у складі пропозиції зазначений гарантійний лист від виробника та сам гарантійний лист від виробника (файл «Гарантійний лист 1.pdf»). Однак зазначений гарантійний лист містить невідповідності, а саме: відсутня дата складання листа або інше підтвердження, що саме цей товар (або весь товар, що виробляється виробником), який пропонується до цієї закупівлі відповідає вимогам - виготовлений з якісної нержавіючої сталі, яка витримує регулярний вплив мийних засобів, содових і кислотних розчинів, призначених для чищення та миття обладнання (AISI 201). Відсутнє розуміння, що даний гарантійний лист з підтвердженням відноситься саме до цієї закупівлі. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати виправлений гарантійний лист з необхідною інформацією. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «3. Учасник повинен надати, у складі тендерної пропозиції документ (або витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУ (або ДСТУ) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під документом або витягом з документу розуміється титульна сторінка, що містить інформацію про термін дії ТУ(або ДСТУ)) або лист від виробника про термін дії ТУ (або ДСТУ).» (п.3 Додаток №4 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявний документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій - титульну сторінка, що містить інформацію про термін дії ТУ та підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») яким Учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації. Однак вищезазначений підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») містить невідповідності в зазначеній інформації (за п.3) з урахуванням зазначеної інформації у копії титульної сторінки ТУ виробника, а саме – Учасник зазначив, що надає документ «пiдтверджуючий дiйснiсть ТУ (або ДСТУ)» та «що містить інформацію про термін дії ТУ(або ДСТУ)) або лист від виробника про термін дії ТУ (або ДСТУ)», а у завантаженому документі «титульна сторінка» зазначено, що обладнання виготовляється за ТУ виробника. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен привести інформацію, що зазначена у документі (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») у відповідність з наданими на підтвердження документами 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : « 4. Якщо Учасник не є виробником, то в складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Окрім цього, повноваження представника, дилера, дистриб'ютора, тощо, повинні бути підтверджені у складі пропозиції відповідним документом (лист виробника, чи довіреність/доручення, чи договір чи ін). У разі якщо документ про підтвердження представництва, викладений іноземною мовою, він повинен супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад має бути засвідчений нотаріально.» (п.3 Додаток №4 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника наявний документ - гарантійний лист від виробника (файл «Гарантійний лист 2.pdf») з повною інформацією, яка вимагалася та підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») яким Учасник підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації. Однак вищезазначений підписаний Додаток №4 (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») містить невідповідності в зазначеній інформації (за п.4) з урахуванням наявного гарантійного листа виробника, а саме – Учасник надає гарантійний лист від виробника товару, а у довідці зазначає усі наявні у технічному завданні види постачальників (офіційного представника, дилера, дистриб'ютора, тощо). Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен привести інформацію, що зазначена у документі (файл «№54 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ.pdf») у відповідність з наданими на підтвердження документами. Оскільки у складі пропозиції Учасника наявні всі гарантійні листи та інші документи що підтверджують відповідність, які вимагалися у Додатку №4 окремими файлами – зазначені невідповідності підпадають під невідповідності, що підлягають усуненню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-04-25, 15:52:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-16-000175-a-a1
Номер договору:
104/25
Дата підписання договору:
28-04-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 28-04-2025 по 31-12-2025
186 970 UAH
Ціна договору
186 970 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 22-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Україна, 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул.Ярослава Мудрого, будинок 79а, 50086, УКРПРОМПОСТАЧ ТВК
Остаточна пропозиція:
161 316 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
161 316 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 28-03-25, 09:55:18
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із тим, що є необхідність додаткової перевірки інформації, що міститься у тендерній пропозиції Учасника, а саме: необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами, зокрема технічними спеціалістами та з урахуванням необхідності звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції - продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.04.2025 р.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 22-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-03-25, 17:01:35
24

За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «1.1. Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту власного / орендованого / за договором про надання послуг з перевезення із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Наявність власного автотранспорту – підтверджується свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів; орендованого – підтверджується договорами оренди транспортних засобів або договорами про надання послуг з перевезення, дійсний на період дії договору та свідоцтвом про реєстрацію автотранспортного засобу, який буде задіяний для виконання договору.» (Згідно п. 1 Додатку №3 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасника наявна зазначена довідка «ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ». Але зазначена довідка містить невідповідності, а саме: - Довідка про наявність спеціалізованого автотранспорту не містить інформацію про власника автотранспортного засобу; - Довідка містить інформацію, що автотранспорт знаходиться в оренді, однак за предметом договору, що наданий у складі пропозиції – надання транспортних послуг (послуги перевезення). Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати Довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту власного / орендованого / за договором про надання послуг з перевезення із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу – з повною та вірною інформацією. 2. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «7.2. Довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі;» (Згідно п. 7.2. Додатку №8 тендерної документації) Наявна в складі пропозиції довідка з обслуговуючого банку не відповідає вимогам та не містить повну інформацію, які були наведені у п.7.2. Додатку №8 тендерної документації. У тому числі довідка видана 12.03.2025 року, а закупівля оголошена 16.03.2025 р. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках не раніше дати оголошення закупівлі. 3. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 4, Додатку № 7 до тендерної документації), а також підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.» (Згідно п. 6. Додатку №8 тендерної документації) Учасник не виконав в повному обсязі вимоги, що зазначені в цьому пункті, а саме - у довідці файл «технічні характеристики (3).pdf» зазначено: «.Постачання товару здійснюється, відповідно наданої Замовником заявки у робочі дні з 09.00 до 15.00 години. Товар має супроводжуватися документами, а саме: -накладними та супроводжувальними документами із зазначенням всіх необхідних реквізитів для здійснення оплати за поставлений товар; -документами підтверджуючими якість товару. Доставка проводиться за умови попереднього узгодження дати та часу поставки, протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту одержання заявки (письмової або телефонної), орієнтовно з дати підписання договору. Постачання здійснюється за адресою: м. Дніпро, пр. Науки, 26 склад ДДУВС. Увага! Учасник, у разі перемоги повинен прийняти до уваги, що у разі невиконання зазначених термінів виконання поставки після отримання заявки, до нього будуть застосовані оперативно-господарські санкції, згідно п. 12 Договору (п.12 проєкту Договору, наведеного у Додатку №6) (Учасник в складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист зі згодою поставки за зазначеними строками та згодою з застосуванням до нього санкцій у разі настання зазначених обставин.) У складі пропозиції Учасника підтверджено що він надає зазначений гарантійний лист, але він відсутній у складі пропозиції. Також відсутній підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Оскільки наявні всі гарантійні листи, які вимагалися у Додатку №4 окремими файлами – зазначена невідповідність підпадає під невідповідність, що підлягає усуненню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати відсутній зазначений гарантійний лист. Також відсутній підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) з відбитком печатки Учасника (у разі її використання) Додаток № 4, яким учасник має підтвердити відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-04-25, 17:01:35

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
161 316 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
161 316 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-03-2025, 22:01:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Pабезпечення виконання договору у розмірі 4,99 % від суми договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.99
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОПОЛЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
186 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
186 970 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-03-2025, 17:43:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Pабезпечення виконання договору у розмірі 4,99 % від суми договору
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
4.99
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:45:27
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:16-03-2025, 15:43:01
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Дата архівування:
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Промислове кухонне обладнання
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Pабезпечення виконання договору у розмірі 4,99 % від суми договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Забезпечення виконання договору повинно бути надано не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого статтею 33 Закону. Кошти, як забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні бути перераховані на розрахунковий рахунок UA108201720355189002001017468 в ДКСУ м. Києві, код ЄДРПОУ – 08571446, МФО – 820172. Призначення платежу: Забезпечення виконання договору про закупівлю – Промислове кухонне обладнання (код за ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування)
                      Форма забезпечення
                      Іншій формі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - кошти, прераховані на розрахунковий рахунок Замовника. Замовник вимагає від учасника-переможця надати (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору — оригінал платіжного доручення або виписку з банку, скріплені печаткою.
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      5
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону та з урахуванням п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин; 5) зазгодою сторін.
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      4,99
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 4,99 % від суми Договору.
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Промислове кухонне обладнання
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Промислове кухонне обладнання
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 16-03-2025, 15:42:56
                      Способи підтвердження:
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ