Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
Кількість: 14 найменувань, згідно Технічної специфікації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 775 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління майном спільної власності Львівської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 25255072 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Євгенівна Струс |
| Телефон: | +380671699135 |
| E-mail: | umsv.lor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
7 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору, про що надати: - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною в документації формою. -Копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) -На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної/акту наданих послуг або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Здійснивши перевірку документів наданих Учасником, було виявлено, що учасник надав довідку в якій немає жодної ідентифікуючої інформації про аналогічний договір , що виконувався. Також відсутня копія договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна чи відгук) 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати: - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) в довільній формі чи за наведеною в документації формою. -Копію (ї) аналогічного(их) договору(ів) -На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної/акту наданих послуг або скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно Додатку №4 до Тендерної документації учасник повинен надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно форми додатку 4 . Здійснивши перевірку документів наданих Учасником, було виявлено, що учасник надав документ у якому відсутній весь перелік товарів, зокрема позиція №14 «Відро 14л. прямокутне з віджим. шт 10». 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та надати відкориговану форму тендерної пропозиції (та вже з урахуванням аукціону), згідно додатку 4 документації, що міститиме всі закуповувані замовником товари.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п. 2 Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації: Учасник надає відомості про учасника з наступною інформацією: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» 1. Повна та/або скорочена назва учасника: 2. Назва документа, яким затверджено Статут учасника, його номер та дата (для юридичних осіб): 3. Місце та дата проведення державної реєстрації учасника: 4. Статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.): 5. Організаційно-правова форма: 6. Форма власності: 7. Юридична адреса: 8. Поштова адреса: 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку), у якому (яких) обслуговується учасник: 10. Відомості про контактну(контактних) особу (осіб)учасника (ПІБ, посада, контактний телефон, е-mail(у разі наявності) , чи інше). Здійснивши перевірку документів наданих Учасником, було виявлено, що відомості про учасника не містили всю необхідну інформацію, яка була визначена у п.2 Розділу 3, а саме відсутня інформація про місце та дату проведення державної реєстрації учасника, статус учасника (виробник або надавач послуг або виконавець робіт, дилер, представник або ін.), форму власності, поштову адресу. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та згідно п. 2 Розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації надати форму відомості про учасника з інформацією, яка визначена у п.2 Розділу 3 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.