Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 352 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 520 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147598 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Количева |
| Телефон: | +380462676319 |
| E-mail: | kolycheva.o@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 14013, Україна, Чернігівська область,м. Чернігів, просп. Перемоги, 141 |
3 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Інформація надається про договір дія якого вже закінчена. Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. складі пропозиції не надано договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації.
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1 Згідно підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). 1.2. Згідно підпункту 3.13 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати: Порівняльну таблицю на відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, з зазначенням виробника та/або моделі та/або торгової марки та країни походження продукції, що планується постачання. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі пропозиції Учасником не надано: Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). 2.2. У складі пропозиції Учасником не надано: Порівняльну таблицю на відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, з зазначенням виробника та/або моделі та/або торгової марки та країни походження продукції, що планується постачання. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності); копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). 3.2. Надати Порівняльну таблицю на відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника визначеним у Додатку 3 до тендерної документації, з зазначенням виробника та/або моделі та/або торгової марки та країни походження продукції, що планується постачання.
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності): 1.1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник у складі закупівлі повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Інформація надається про договір дія якого вже закінчена. Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. складі пропозиції не надано договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 2.2. У складі пропозиції не надано лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати договір, за яким учасник постачав товар за аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у п.4.1. розділу І Тендерної документації. 3.2. Надати лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.