Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
| ЄДРПОУ: | 43315602 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Данчук |
| Телефон: | +380442798148 |
| E-mail: | lawyer.law@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1.3.1. Додатку №1 до тендерної документації, надано: - довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 08.03.2025 № 6 яка адресованна Уповноваженій особі Службі зовнішньої розвідки України» ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1.3.1. Додатку №1 до тендерної документації: «1.3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконаний аналогічного договору з аналогічним** предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: довідку про досвід виконання аналогічних договорів яка буде адресована Уповноваженій особі Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ). 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.10. Додатку №1 до тендерної документації, надано: - витяг з реєстру платників податку на додану вартість 04.11.2016. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.10. Додатку №1 до тендерної документації: «3.10. Витяг з Реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), витяг з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку) (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Витяг з Реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), витяг з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку) (дата видачі Витягу не повинна перевищувати 30 днів до дати подання документу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.