| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 139 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 697,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | 4 територіальний вузол урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України |
| ЄДРПОУ: | 34781331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шинкарук Яна Валеріївна |
| Телефон: | +380966776264 |
| E-mail: | dzo_4tvuz@cip.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Рівненська область,місто Рівне, |
1 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-03-07-005504-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості). Пунктом 8 Особливостей передбачено, що якщо у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП", код ЄДРПОУ 42914745 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасника ТОВ "КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП" відсутній: Сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), лист-відгук, видаткову накладну, як доказ виконання цього договору. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 10 Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції» вимагалося Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), лист-відгук, видаткову накладну, як доказ виконання цього договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Сканований договір (разом із усіма додатками та додатковими угодами – за наявності), лист-відгук, видаткову накладну, як доказ виконання цього договору; У відповідності до пункту 8 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 8 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.