Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_КУХОННЕ ОБЛАДНАННЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 228 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 140 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 800 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03195808 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Орденова |
| Телефон: | +380938592533 |
| E-mail: | uman_tercentr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,м. Умань, вул. Садова, 9/5 |
1 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Після розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником було виявлено порушення, допущене під час розгляду його пропозиції: учасником накладено на тендерну пропозицію УЕП замість КЕП. Замовник повинен був надати Учаснику право виправити виявлені невідповідності.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-03-2025, 11:27
Період оскарження:
з 24-03-2025, 11:31 по 04-04-2025, 00:00
Документи:
Вимога ТД: Відповідно до підпунктів 9.2. та 9.3. пункту 9. «Спосіб, зміст, вигляд, форма документів тендерної пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації: 9.2. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП/УЕП), відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються даним Додатком до тендерної документації. 9.3. Вважатиметься достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації накладення фізичною особою-підприємцем кваліфікованого електронного підпису (КЕП), як фізичної особи. Невідповідність: На тендерну пропозицію Учасником накладено удосконалений електронний підпис (УЕП). Під час перевірки підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify встановлено: Тип підпису: удосконалений Сертифікат: кваліфікований, що не відповідає вимогам тендерної документації. Як виправити: Учасник повинен підписати подану тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.