Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
Мітла з держаком за ДК 021:2015(CPV) 39224100-9 Мітли; Набір для вологого прибирання (відро з віджимом та шваброю) за ДК 021:2015(CPV) 39224300-1 Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя; Валик малярний за ДК 021:2015(CPV) 39224210-3 Пензлі для фарбування; Макловиця за ДК 021:2015(CPV) 39224200-0 Щітки; Пензлик малярний за ДК 021:2015(CPV) 39224210-3 Пензлі для фарбування Швабра для миття вікон з телескопічною металевою ручкою за ДК 021:2015(CPV) 39224300-1 Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 501 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 505,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
| ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
| Телефон: | 380445159374 |
| E-mail: | kkdesntender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
5 |
1. Розгляд пропозиції по процедурі відкриті торги на закупівлю: Господарське приладдя за ДК 021:2015 (CPV) 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-03-04-012893-a. По питанню першому порядку денному: згідно оголошеної процедури відкриті торги на закупівлю: Господарське приладдя за ДК 021:2015 (CPV) 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, надано тендерні пропозиції наступним учасником: Фізична особа-підприємець « ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА» з остаточною ціновою пропозицією 498 380,00 грн. з ПДВ -найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція; Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією - Фізична особа-підприємець « ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА» (надалі – Учасник), а саме: Відповідно до пп 1.2.9. п.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації вимагається: учасник у складі тендерої пропозиції надає довідку з усіх обслуговуючих банків, у яких учасник має відкриті рахунки : про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами, видані не раніше дати оприлюднення даної закупівлі. Додатково, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки (листа, тощо) виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), видану не раніше 20 календарних днів до дати оприлюднення даної закупівлі. У тендерній пропозиції Учасника відсутня довідка(-и) (листа, тощо) виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), видану не раніше 20 календарних днів до дати оприлюднення даної закупівлі. Отже, Учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен надати: довідку (листа, тощо) виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, про наявність рахунків учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), видану не раніше 20 календарних днів до дати оприлюднення даної закупівлі..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.