Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 264 202 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 321,01 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня №8" |
| ЄДРПОУ: | 03096897 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Верескун Елла |
| Телефон: | +380964400965 |
| E-mail: | buhbvl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87504, Україна, Донецька область,м. Маріуполь, вул. Левченко, буд. 4 |
2 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
«Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Макарова Ксенія Василівна (ІПН2786200324) поданої на процедуру закупівлі Код CPV за ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Стілець напівм'який ISO17. Стілець ISO17 екошкіра. Крісло офісне напівм'яке. Банкетка. Диван офісний 2М екошкіра . М'які крісла. Диван м'який. , UA-2025-03-04-011573-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Згідно Додатку 2 до тендорної документації , замовник зазначає наступні вимоги: - п. ІІI. Характеристики предмету закупівлі. Замовником у вимогах до предмета закупівлі були вказані моделі зразків необхідних меблів для постачання. При цьому Учасник у Додатку 2 до тендерної документації поставив відповідність (ТАК) товару зазначеного на картинці Замовником. Однак в Інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі (порівняльна таблиця) Учасник проставив моделі меблів, які візуально повністю не відповідають моделям, які зазначив Замовник в тендорної документації. Тобто у двох документах Учасника наявні невідповідності щодо запропонованого товару. А саме: - Модель Диван офісний 2М (тип моделі Florida) - М'які крісла (тип моделі DOMMINO Фидель) - Диван м'який (тип моделі Mobhaus Lamba Right) - Диван м'який (тип моделі Mobhaus Lamba Right) Замовнику не зрозуміло, які меблі пропонує поставити Учасник. Меблі, що відповідають вимогам Замовника Згідно Додатку 2 до тендорної документації, чи інші моделі меблів. Просимо Учасника надати у довільній формі фото моделей меблів які Учасник пропонує поставити. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.