Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 748 793,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 743,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №7" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 35535544 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.clinic7.zp.ua |
| Контактна особа: | Ольга Булавіна |
| Телефон: | +380503375778 |
| E-mail: | tender_ml7@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69118, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА будинок 9 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - відповідно до вимог пп. 1.3. п.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Інформаційну довiдку про виконаний (у повному обсязі) аналогічний договір вих.03 від 06.03.2025р., де зазначено аналогічний договір від 18.12.2023р., проте надано копію аналогічного договору №975-23 від 08.12.2023р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати коректну інформаційну довідку про виконаний (у повному обсязі) аналогічний договір.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.