Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 09:08. Дата останніх змін - 10-04-2025, 09:33

Стелажі для кімнат зберігання майна (модуль верхній та модуль нижній)

Стелажі для кімнат зберігання майна (модуль верхній та модуль нижній)... Державна закупівля - UA-2025-03-04-000814-a Стелажі для кімнат зберігання майна (модуль верхній та модуль нижній) від замовника Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-04-000814-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 09:08
по 10-03-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 09:00
по 15-03-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-03-2025, 11:27
по 17-03-2025, 12:08

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2032000
2 032 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:20 320 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007)
ЄДРПОУ:08803566 Досьє YouControl
Контактна особа:Володимир Остапюк
Телефон:+380678070630
E-mail:zakupki3007@ukr.net
Місцезнаходження:
80700, Україна, Львівська область,м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Стелажі для кімнат зберігання ...
2 032 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-03-2025, 11:27
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Cтелаж для кімнат зберігання майна (модуль верхній)

64
штука
80700 Україна Львівська область м.Золочів
по 30-05-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж для кімнат зберігання майна (модуль нижній)

64
штука
80700 Україна Львівська область м.Золочів
по 30-05-2025
39150000-8
Меблі та приспособи різні


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 09:08:27
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 09:08:27
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 21-03-2025 по 29-03-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Харківська область, Харків, 61017, Харківська обл., місто Харків, ВЕЛИКА ПАНАСІВСЬКА, будинок 129, 61017 , Квятковська Анастасія
          Остаточна пропозиція:
          1 339 776 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 712 256 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          26-03-2025, 09:49
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-03-04-000814-a-c1
          Номер договору:
          212/КЕС/ЗФ
          Дата підписання договору:
          09-04-2025, 09:31
          Строк дії договору:
          з 09-04-2025 по 31-12-2025
          1 339 776 UAH
          Ціна договору
          1 116 480 UAH
          Ціна договору без ПДВ
          Інформація про Учасника
          Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ФОП Цехош Ольга Валеріївна   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 17-03-2025 по 25-03-2025
          Статус:
          кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
          Причина дискваліфікації:
          Контактна інформація:
          Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Медова 8, 46008, Цехош Ольга Валеріївна
          Остаточна пропозиція:
          1 237 664 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 257 984 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 19-03-25, 09:39:41
          24

          Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. Під час розгляду пропозиції ФОП Цехош Ольга Валеріївна в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a за предметом «Стелажі для кімнат зберігання майна (модуль верхній та модуль нижній)» в кількості:  Cтелаж для кімнат зберігання майна (модуль верхній) – 64 штуки;  Стелаж для кімнат зберігання майна (модуль нижній) – 64 штуки. Загальною очікуваною вартість: 2 032 000,00 грн з ПДВ, по коду ДК 021:2015 : 39150000-8 «Меблі та приспособи різні» було виявлено ряд невідповідностей у наданих документах учасника ФОП Цехош Ольга Валеріївна, а саме: 1. Відповідно до підпункту 6 пункту 20 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a Учасник повинен був надати гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП Цехош Ольга Валеріївна визначено, що Учасником вищевказаний гарантійний лист не надано та не завантажено в електронну систему на майданчику my.zakupivli.pro. 2. Відповідно до підпункту 8 пункту 20 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a Учасник повинен був надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: Повне найменування; Юридична адреса; Поштова або фактична адреса; Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); Тел./факс; E-mail; Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП Цехош Ольга Валеріївна визначено, що Учасником вищевказану довідку не надано та не завантажено в електронну систему на майданчику my.zakupivli.pro. 3. Відповідно до підпункту 9 пункту 20 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a Учасник повинен був надати інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП Цехош Ольга Валеріївна визначено, що Учасником вищевказану довідку не надано та не завантажено в електронну систему на майданчику my.zakupivli.pro. 4. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a Учасник у складі пропозиції має надати документи для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: 1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Оцінка відповідності (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної (основних складових матеріалів товару) оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, (Додаток 2а). 1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного. 1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції. 1.4 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції. 2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95. 2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається. 2.3 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля. 2.4 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу. 3. Надання правових документів щодо виготовлення та постачання товару 3.1 Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: а) договір з виробником; або б) сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера; або в) лист виробника про представництво його інтересів учасником; або г) інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року постачання з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника. 3.2 Якщо продукція не підлягає інспекторському контролю, учасник повинен надати копію документу про відповідність, виданого органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. Пункт не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам. 3.3 На продукцію, яка виготовлена та походить з території Російської Федерації, керуватися Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» в чинній редакції. 4. Надання даних для внесення до договору постачання товару 4.1. Інформаційна довідка в форматі (Додаток 2б), що містить інформацію щодо: повного найменування предмету закупівлі, назви нормативно-технічної документації, найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару; року виготовлення, гарантійного терміну експлуатації, зберігання. Гарантійні терміни, які зазначаються у договорі, повинні бути не менше, ніж передбачено стандартами, технічними умовами на дану продукцію. Сторони можуть погодити в договорі гарантійні терміни більш тривалі, порівняно з передбаченими стандартами (п. 2 ст. 269 Господарського кодексу України). В ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП Цехош Ольга Валеріївна визначено, що Учасником жодного із вищевказаних документів не було надано та не завантажено в електронну систему на майданчику my.zakupivli.pro. 5. Також в ході вивчення пропозиції Учасника – ФОП Цехош Ольга Валеріївна визначено, що Учасник не є виробником продукції що пропонується у зв’язку із цим Учасник повинен підтвердити свої повноваження як представника виробника продукції та надати перелік документів що зазначений у підпункті 2 пункту 7 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a. Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-03-04-000814-a – ФОП Цехош Ольга Валеріївна вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-03-25, 09:39:41

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Цехош Ольга Валеріївна   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 237 664 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 257 984 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-03-2025, 17:02:18
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 339 776 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 712 256 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-03-2025, 15:09:32
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП ВОЛОШИН ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 340 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 998 080 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-03-2025, 18:20:55
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Гоголь Ілля Іванович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 344 000 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 536 000 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-03-2025, 17:59:11
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМПЛ СОЛЮШИН"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 348 800 UAH, з ПДВ
          Первинна пропозиція:
          1 945 574,40 UAH, з ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-03-2025, 15:39:50
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 09:09:38
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ