Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 265 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 650 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
| ЄДРПОУ: | 35756919 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андреєв Володимир Володимирович |
| Телефон: | +380442494696 |
| E-mail: | info@kpsolor.com.ua |
| Місцезнаходження: | 03186, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЛЕВКА МАЦІЄВИЧА, будинок 6 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В тендерній документації додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції замовник вимагав: - п. 1.3.2.: Надати сканкопію з оригіналу аналогічного договору(-ів) зі всіма його невід’ємними частинами зазначеного в довідці, передбаченої в п.1.1.1. даного Додатку а саме аналогічним договором є договір на за купівлю товару за кодом ДК 021:2015 39220000-0 – «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»( Віники «сорго» вищого ґатунку, совок двірника оцинкований) у період 2022-2024 років. - п. 1.3.3. Надати сканкопії підтверджуючих документів (видаткових накладних) щодо виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, передбаченої п.1.1.1. даного Додатку. - п. 1.1.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору, який вказаний в довідці (п.1.1.1. даного Додатку). Учасником було надано сканкопію з оригіналу аналогічного договору(-ів) зі всіма його невід’ємними частинами зазначеного в довідці, передбаченої в п.1.1.1. даного Додатку за кодом ДК 021:2015 39220000-0 – «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», але за товаром мітла, завантажена на майданчику 11.03.2025 17:16. Видаткова накладна щодо товару мітла, завантажена на майданчику 11.03.2025 17:16. Та відгук до аналогічного договору, завантажена на майданчику 11.03.2025 17:16. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано: - п. 1.3.2.: Надати сканкопію з оригіналу аналогічного договору(-ів) зі всіма його невід’ємними частинами зазначеного в довідці, передбаченої в п.1.1.1. даного Додатку. Аналогічним договором є договір на за купівлю товару за кодом ДК 021:2015 39220000-0 – «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»( Віники «сорго» вищого ґатунку, совок двірника оцинкований) у період 2022-2024 років. - п. 1.3.3. Надати сканкопії підтверджуючих документів (видаткових накладних) щодо виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, передбаченої п.1.1.1. даного Додатку. - п. 1.3.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору, який вказаний в довідці (п.1.1.1. даного Додатку). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями згідно додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: - п. 1.3.2.: Надати сканкопію з оригіналу аналогічного договору(-ів) зі всіма його невід’ємними частинами зазначеного в довідці, передбаченої в п.1.1.1. даного Додатку. Аналогічним договором є договір на за купівлю товару за кодом ДК 021:2015 39220000-0 – «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»( Віники «сорго» вищого ґатунку, совок двірника оцинкований) у період 2022-2024 років. - п. 1.3.3. Надати сканкопії підтверджуючих документів (видаткових накладних) щодо виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, передбаченої п.1.1.1. даного Додатку. - п. 1.3.4. Лист-відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору, який вказаний в довідці (п.1.1.1. даного Додатку).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.