Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 210 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 050 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43221703 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Геча Мирослав |
| Телефон: | +380966389829 |
| E-mail: | tsrlvitsynskoho@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 90400, Україна, Закарпатська область,м. Хуст, вул.Франка І., будинок 113 |
2 |
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає виправити помилки та надати наступні документи та засоби: 1. Учасник надає у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису (КЕП) паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає виправити помилки та надати наступні документи та засоби: 1. Учасник надає у формі електронного документа з накладенням власного електронного підпису (КЕП) паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору 2. Окремо Учасник в скдаді своєї пропозиції подає гарантійний лист про достовірність інформації згідно Додатку № 6 ТД 3. Учасника повинен надати розяснення щодо обставин передбачених ст. 8 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні надати лист роз’яснення
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.