Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 398 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 990 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" |
| ЄДРПОУ: | 34032695 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Турак Мар"яна Дмитрівна |
| Телефон: | +380990674662 |
| E-mail: | qwert82ytrewq@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
При розгляді поданих документів в складі тендерної пропозиції ФОП Бондаренко Бориса Васильовича в закупівлі товарів «Вінки похоронні» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39290000-1 Фурнітура різна за ідентифікатором в електронній системі № UA-2025-02-28-009253-a виявлено наступні невідповідності : 1. В поданій тендерній пропозиції не надано видаткової накладної та листа –відгука щодо виконання аналогічного договору за предметом закупівлі . Те, що в довідці заначено ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір та посилання в електронній системі закупівель, не дає можливості зрозуміти, що договір виконано, адже по цій закупівлі замовник не розміщував звіт про виконання цього договору. Згідно кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», що передбачено додатком 2 Форма І тендерної документації зазначено «Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за наведеною формою , учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за наведеною формою інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має надати хоча б одну копію договору (укладеного не раніше 2023 року), зазначену в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На підтвердження виконання аналогічного договору надати видаткові накладні та лист-відгук. Просимо надати видаткову накладну підписану обома сторонами та лист-відгук про виконання договору № 31 від 31.01.2025р. , укладений між Комунальний заклад «Криворізький психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради та ФОП Бондаренко Б.В. 2. В тендерній пропозиції надано документи Паспорт Бондаренко Борис.pdf та РНОКПП. pdf. Дані документи скановані з копій паспорта та картки фізичної особи –платника податків. Згідно тендерної документації (розділ ІІІ п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції) вказано , що всі документи мають бути скановані окремими файлами, яким присвоюється відповідне найменування файлу, що відповідає його змісту. Документація має передаватися, по можливості в PDF-форматі, сканована з оригіналу документу в кольоровому зображенні. При необхідності надання Учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, копії мають бути засвідчені у встановленому законодавством порядку, а інформаційні довідки, листи, листи-пояснення тощо – підписані уповноваженою особою Учасника та завірені печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів). Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа. Електронна система закупівель забезпечує можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовам. Просимо зісканувати вищезазначені документи з оригіналів в кольоровому зображені або ж засвідчити копії належним чином. 3. Усі документи тендерної пропозиції Учасником підписано Удосконаленим електронним підписом (УЕП), це виявлено при перевірці на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. (Тип носія особистого ключа - Незахищений, тип підпису –Удосконалений) . Згідно тендерної документації п.1 розділу ІІІ Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Крім того, згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» , а саме згідно абз. 3 п.3 Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Просимо привести свою тендерну пропозицію до умов тендерної документації і чинного законодавства та підписати свою тендерну пропозицію Кваліфікованим електронним підписом. ( Підтверджується тим, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та є Захищений, тип підпису – Кваліфікований).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.